به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مسابقات قهرمانی والیبال برادران بسیج به میزبانی حوزه مقاومت بسیج امام علی علیه السلام شهر فارسان با حضور 8 تیم برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۰۲۹۱
|
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مسابقات والیبال قهرمانی بسیج ویژه برادران بسیجی شهرستان فارسان با حضور 8 تیم از پایگاه های مقاومت بسیج برادران سطح شهرستان به میزبانی حوزه مقاومت بسیج امام علی علیه السلام شهر فارسان برگزار شد.

این مسابقات به صورت دوره ای به مدت 3 روز در سالن ولایت سپاه ناحیه فارسان برگزار شد و در پایان تیم های پایگاه مقاومت بسیج آیت الله خامنه ای مدظله العالی فارسان قهرمان مسابقات و تیم های شهید همت فارسان و شهید مدرس گوجان به ترتیب مقام های دوم و سوم مسابقات را کسب کردند. از تیم های اول تا سوم با اهداء جوایز تجلیل شد.

فرمانده سپاه ناحیه فارسان در مراسم اهداء جوایز تیم های برتر در جمع بسیجیان گفت: قهرمانان واقعی شهدای ما هستند که با نثار خون خود امنیت، آرامش و اقتدار را برای ما به ارمغان آوردند.

سرهنگ پاسدار علیرضا عربی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: با بصیرت و حضور پرشور در عرصه های مختلف انقلاب می توانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم ، باید تلاش نیم شرمنده این قهرمانان نشویم.

ارسال نظرات