خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا :

جهاد نسخه شفابخش مشکلات کشور است / توزیع بیش از 10 هزار بسته معیشتی و 3 هزار بسته لوازم التحریر در هفته دفاع مقدس

سرهنگ پاسدار مهدی عمرانی گفت: شهدا به عنوان دانش‌آموختگان نمونه با کارنامه‌ای ممتاز، لباس جهاد پوشیدند و در این راه سخت کوشیدند
کد خبر: ۹۴۶۰۳۳۴
|
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰

جهاد نسخه شفابخش مشکلات کشور است / توزیع بیش از 10 هزار بسته معیشتی و 3 هزار بسته لوازم التحریر در هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار عمرانی مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا در گفت و گو با خبرگزاری بسیج گلستان گفت : شهدا به عنوان دانش‌آموختگان نمونه با کارنامه‌ای ممتاز، لباس جهاد پوشیدند و در این راه سخت کوشیدند و از دری که خداوند به روی آن‌ها گشوده بود وارد شدند و در جوار قرب الهی سکنی گزیدند.

عمرانی افزود : اگر ما به تکلیف عمل کرده و راه جهاد را طی نماییم و در سینه ، عشق شهدا را داشته باشیم قطعأ سعادتمند خواهیم شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا در ادامه به برنامه های اجرا شده این سازمان در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود : با توجه به شروع سال تحصیلی جدید و نیاز عده قابل توجهی از دانش آموزان استان به لوازم التحریر ، بسیج سازندگی با همکاری دستگاه های اجرائی ، تعداد 3 هزار بسته لوازم التحریر را در سطح استان توزیع کرد.

سرهنگ پاسدار عمرانی سپس به موضوع نهضت کمک های مومنانه پرداخت و گفت : با توجه به تاکیدات امام خامنه ای (مدظله العالی) مبنی بر استمرار این نهضت مبارک ، مجموعه بسیج سازندگی سپاه نینوا تعداد 10 هزار بسته معیشتی در این ایام توزیع کرد . ضمن اینکه از ابتدای شیوع کرونا تا امروز نزدیک به 600 هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع شده است.

 وی اظهار داشت : در هفته دفاع مقدس علاوه بر توزیع بسته های معیشتی و لوازم التحریر ، اقدامات مهم دیگری از قبیل برگزاری اردوهای جهادی در مناطق مختلف استان ، برپایی نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی ، افتتاح خانه محروم ، برگزاری میز خدمت با حضور مسئولین ، اعزام تیم های جهادی پزشکی و دامپزشکی به روستاهای محروم جهت ارائه خدمات رایگان و افتتاح کارگاه های تولیدی و اشتغالزایی ، از جمله اقدامات جهادگران در این ایام بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها