مسئول سازمان بسیج دانش آموزی با بیان اینکه دشمنان، دنبال سلب آرامش و آسایش فضای علمی و آموزشی کشور هستند، گفت:دانش آموزان، افسران جنگ نرم و جنگ شناختی با دشمن هستند.
کد خبر: ۹۴۶۰۳۴۸
|
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸

دشمنان، دنبال سلب آرامش و آسایش فضای علمی و آموزشی کشور هستند/ دانش آموزان، افسران جنگ نرم و جنگ شناختی با دشمن هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج، مجتبی باستان مسئول سازمان بسیج دانش آموزی بمناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ بیانیه ای صادر کرد.

بسمه تعالی؛

کودکان، نوجوانان و جوانان عزیز میهن عزیزمان ایران؛ سلام. خداوند را سپاس می‌گویم که یک سال تحصیلی دیگر را با امید به فردا و آینده‌ی روشن با همدیگر شروع می‌کنیم. یقین دارم که با تلاشمان می‌توانیم به قله‌های رشد و ترقی برسیم.

این مرزوبوم مدیون رشادت‌ها و فداکاری‌های زنان و مردان بسیاری بوده که همچون شما روزی در مدارس این کشور مشغول به علم آموزی و تحصیل بوده اند، شهیدان فهمیده، عزیزاللهی، احمدی روشن، فخری زاده و حاج قاسم سلیمانی عزیز روزگاری مانند شما روز اول مهر را در مدارس به چشم خود دیده اند.

یاد شهیدان ایران زمین و امام شهیدان، حضرت امام خمینی (ره) را در جان و دل همواره گرامی می‌داریم. ضمن تبریک بازگشایی مدارس و فرارسیدن بهار علم و دانش، به اطلاع شما عزیزان می‌رساند، دشمنان قسم خورده این مرز و بوم همچون گذشته بدنبال سلب آرامش و آسایش فضای علمی و آموزشی کشور هستند تا به زعم خود جلوی پیشرفت‌های علمی و آموزشی کشور را بگیرند؛

لذا ضمن تلاش در جهت تقویت بنیه علمی و معنوی و تربیتی خود به همه دانش آموزان سراسر کشور اعلام می‌کنیم:

مدرسه سنگر علم ودانش است. تلاش کنید علاوه بر کسب علم و دانش و مهارت افزایی، جنبه اعتقادی و معنوی خود را تقویت نمایید. ارتباط با خداوند متعال جوهرۀ اصلی پیشرفت‌های مادی و معنوی برای دانش آموزان است.

در آینده نه چندان دور بسیاری از پیشرفت‌های میهن اسلامی ما توسط شما مدیران آینده رقم خواهد خورد فریب جنگ روانی و دروغ دشمن را در فضای مجازی نخورید.

فضای مجازی همانقدر که می‌تواند فرصت باشد به همان میزان بلکه هم بیشتر می‌تواند تهدید باشد. شما افسران جنگ نرم و جنگ شناختی با دشمن هستید.

دشمنان این مرز و بوم در اکثر عرصه‌های رویارویی با نوجوانان و جوانان دچار شکست شده اند. چشم امید به اعتراضات مردمی بسته اند. آن‌ها می‌خواهند حقایق را واژگون جلوه دهند و با اهداف شوم خود از شما نوجوانان و جوانان هویت زدایی کنند. بهترین مسیر برای مقابله با فتنه‌های آنان، حرکت در مسیر روشنگری و جهاد تبیین است.

علی رغم تحریم‌های ظالمانه طی ۴ دهه گذشته، دشمنان این کشور همواره در صدد تحریف حقایق برای نسل نوجوان و جوان ما بوده و هستند. آنان با واژگون کردن واقعیت ها، عملیات روانی و جنگ شناختی خود می‌خواهند نسل آینده ساز ایران اسلامی را از درون تهی نمایند و روحیه مقاومت و ایستادگی را از آنان بگیرند.

تاریخ نشان داده است که سرمایه انسانی هرکشوری که در مقابل استکبار مقاومت نکند و دچار وابستگی باشد، باید طعم تلخ ذلت، خواری و بردگی را بچشد. ما ایمان داریم که نوجوانان و جوانان مدارس سراسر کشور در مسیر روشن خود، ذلت نمی‌پذیرند.

ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف و گوناگون پیشرفت‌ها و دستاورد‌های زیادی داشته است و در بسیاری از عرصه‌ها جزء کشور‌های برتر در آن زمینه محسوب می‌شود. دشمنان ما با توطئه‌های خود می‌خواهد روحیه یأس و نا امیدی را بر مراکز آموزشی ما مستولی کند.

دانش آموزان ما با امیدواری و امید به آینده‌ی باور “ما می‌توانیم” را استمرار بخشیده و زمینه ساز ایران اسلامی مقتدر، آباد و سربلند در جهان خواهد شد. در پایان موفقیت شما عزیزان را در این سال تحصیلی پیش رو از خداوند بلندمرتبه مسئلت می‌کنم. مجتبی باستان مسئول بسیج دانش آموزی کشور

ارسال نظرات