کسب رتبه دومی استان گیلان در مسابقات کشتی قهرمانی بسیج کشور

در مسابقات کشتی قهرمانی بسیج کشور، تیم کشتی سپاه قدس گیلان در رشته کشتی فرنگی و آزاد رتبه دوم را کسب کرد.
کد خبر: ۹۴۶۰۳۴۹
|
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت علی اصغر زاد اکبری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توجه به ورزش قهرمانی یکی از برنامه‌های سپاه پاسداران در کشور است، اظهار کرد: سپاه پاسداران یکی از نهادهای مهم انقلابی دز کشور است که در همه حوزه‌ها از جمله ورزش حامی جوانان با استعداد بوده و از هیچ تلاشی در این خصوص دریغ نمی‌کند.


وی با اشاره به برنامه‌های سپاه قدس گیلان در راستای حمایت از ورزشکاران گفت: سپاه قدس گیلان و معاونت ورزشی در طول سال با برگزاری دوره‌های مختلف ورزشی به کشف استعداد در این استان کمک کرده و سپس ورزشکاران با استعداد را به مسابقات مختلف کشوری اعزام می‌کند.


معاون ورزشی سپاه قدس گیلان از اعزام و افتخار آفرینی تیم کشتی سپاه قدس گیلان در مسابقات قهرمانی کشتی بسیج کشور خبر داد و افزود: در این دوره از مسابقات تیم کشتی آزاد سپاه قدس گیلان بعد از سپاه کربلای استان مازندران و در رشته کشتی فرنگی بعد از سپاه سید الشهدا تهران رتبه دوم را کسب کرد.


زاد اکبری با تاکید بر اینکه حمایت‌ از ورزشکاران نخبه در استان گیلان ادامه خواهد داشت، بیان کرد: ورزشکاران سرمایه‌های کشور و این استان هستند که اگر از آنان حمایت شود می‌توانند با افتخار آفرینی خود منجر به ایجاد نشاط در جامعه شوند.


به گزارش بسیج  در رشته کشتی فرنگی فربد سیرتی و  مهران داداشی مدال طلا و محمدرضا الا بهداشتی مدال نقره و در رشته کشتی آزاد عادل حق بین - محمدامین ادهمی موفق به کسب مدال طلا، ابوالفضل رستم پور مدال نقره و امیرعلی صیاد موفق به کسب مدال برنز شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظرات