همزمان با هفته دفاع مقدس، یادواره ۴۴ شهید شهرک سیدجمال شهرستان نظرآباد با سخنرانی حجت الاسلام حیدری و حضور مردم و مسئولین در مزار شهدا این شهرک برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۰۳۸۷
|
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، همزمان با هفته دفاع مقدس یادواره ۴۴ شهید شهرک سیدجمال شهرستان نظرآباد با سخنرانی حجت الاسلام حیدری و حضور مردم و مسئولین در مزار شهدا این شهرک برگزار شد.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به جنگ شناختی دشمن در این یادواره گفت: دشمن با قدرت جنگ رسانه می خواهد به اهداف خود برسد و کانون خانواده‌ها را نشانه گرفته و به دنبال بی عفتی در کشور است.

وی ادامه داد: کشور زخمی جنگ شناختی شده، تبیین دستاوردهای دفاع مقدس واهداف والای شهدا یکی از وظایف مهمی است که تک تک مسئولین و خطیب های ائمه جماعات و مسئولین فرهنگی است که بایستی آن را به خوبی بازگو کنند.

وی بیان کرد: کسانی که به دنبال برهم زدن نظم عمومی جامعه هستند به وعده های پوشالی بدخواهان نظام دل نبندند و از امنیتی که در کشور وجود دارد قدر دان باشند.

حجت الاسلام حیدری در پایان گفت: برخی از سلبریتی ها که جیب خود را پر کردند باید بدانند این هویت را همین دولت و مردم به آنها داده پس نباید بنزین به آتشی که دشمن ریخته بریزند.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها