خبرهای داغ:
راوی دفاع مقدس؛

دفاع مقدس ایران، نماد استقامت و سمبل پیروزی است

حبیبی گفت:جنگ عراق علیه ایران، تنها جنگ دو کشور نبود بلکه جنگ ابرقدرتهای دنیا با ایران بود و اگر از این جنگ به عنوان حماسه بزرگ یاد میشود از این جهت است که فرزندان رشید اسلام با بضاعتی ناچیز به مصاف کسانی رفتند که از مجهزترین ادوات جنگی برخوردار بودند.
کد خبر: ۹۴۶۰۳۸۸
|
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، سرهنگ حبیبی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جمع کادر آموزشی ودانش آموزان هنرستان ساعی بیان داشت:دفاع مقدس ایران ،نماد استقامت وسمبل پیروزی از پیچیده ترین عرصه رقابتهای جهانی به شمار میرود‌.کشور ما هرگز به خاطر قدرت طلبی وزیاده خواهی وارد عرصه جنگ نشدیم،بلکه روحیه بالا وغیرت فرزندان این آب وخاک بود که با تکیه بر مولایشان امام حسین علیه السلام در تحقق شعار هیهات منا الذله کوشیدندتا هرگز تسلیم ننگ وذلت نشوند وازحیثیت اعتقادی خود دفاع کنند‌.

ایشان افزود: این دفاع مقدس دستاوردهای بزرگی برای ما داشت‌،سرنوشت هر ملتی به دست خود آن ملت است وهر چه باشد بر آینده آن ملت تاثیر می گذارد.جوانان ورزمندگان با از خود گذشتگی،آیین ومرامی را بنیان نهادند که همه جریانها ومسائل دیگر را تحت الشعاع قرار داده است.
وی گفت:دشمنان خارجی ونفوذیان داخلی سالهای زیادی است که عزم خود را جزم کرده اند تا جمهوری اسلامی را دچار تزلزل کرده واز بین ببرند.شما این روزها شاهد هستید که به بهانه مرگ دختری که هنوز علت آن مشخص نشده ،چه صحنه های دلخراشی را در شهرهای مختلف شاهد هستیم. مهسا امینی بهانه است،دشمن اصل اسلام را نشانه گرفته که این هوشیاری کامل همه ما را می طلبد.شما نباید فریب این دغل بازیها را بخورید.مواظب باشید راه را از چاه تشخیص دهید تا انشاءالله بتوانید در مسیر مستقیم الهی قدم بردارید.
در پایان این جلسه دانش آموزان شبهات خود را در مورد مسائل روز کشور پرسیدند.

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس وبه همت پایگاه امام صادق علیه السلام حوزه حضرت زهرا سلام الله علیها ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد همایش بصیرتی شهدایی در جمع کادر آموزشی ودانش آموزان هنرستان ساعی این شهرستان برگزار گردید.

ارسال نظرات