خبرهای داغ:
اصحاب فرهنگ و هنر استان قزوین در واکنش به اغتشاشات اخیر بیانیه ای صادر کردند.
کد خبر: ۹۴۶۰۳۹۳
|
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، اصحاب فرهنگ و هنر استان قزوین در واکنش به اغتشاشات اخیر بیانیه ای صادر کردند. متن پیام به شرح زیر است؛

«هو الجمیل»

اصحاب فرهنگ و هنر استان قزوین در واکنش به اغتشاشات اخیر بیانیه ای صادر کردند.

 

«والذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا و ان الله مع المحسنین »
بار دیگر پنجه چدنی استکبار  در راس آنها اسرائیل و آمریکای جنایتکار از آستین معاندان و فریب خوردگان بلند شد و به ساحت آسمانی قرآن کریم و ارزش‌های اسلامی و میراث جاودانه حضرت زهرا (س) حجاب اهانت نمود.

در طول چهل و چهار سال گذشته از عمر پربرکت انقلاب اسلامی بارها ثابت شده است که استکبار جهانی در کمین حوادث و قضایا پنهان شده و با وارونه جلوه دادن حقایق از هر شکاف و منفذی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب اسلامی و مردم ولایتمدار ایران استفاده می کند.
لکن آحاد ملت بصیر ایران اسلامی ثابت کرده اند در مواجهه با حوادث فتنه گون، پای علم نظام مانده و جبهه خودی و منافق را بلافاصله از هم جدا می کنند.

بدینوسیله قدرشناسی خالصانه خود را از مردم عزیز ایران اسلامی به ویژه از هنرمندان نجیب ،با اصالت و اخلاق مدار اعلام نموده و از قوه قضاییه خواهانیم برخورد جدی خود با سلبریتی هایی که بواسطه استفاده از رسانه ملی در میان مردم شهرتی بهم زده و به نام و نوایی رسیده اند و در مواقع حساس آب به آسیاب دشمن می ریزند اقدام قانون مند و انقلابی صورت نمایند.

به سلبریتی های منافق صفت نیز که در گردنه ها و بزنگاه ها با هر بهانه ای با مخالفان دین و حجاب و ارزش‌های والای اسلامی، هم‌نوا و هم صدا می شوند گذشته شان را متذکر شده و فرجام کسانی را که صف خود را از صف مردم جدا کرده اند را یاد آور می شویم.

به همه معاندان و فریب خوردگان متذکر می شویم که قزوین در طول تاریخ به ویژه در دوران مبارزات رژیم شاهنشاهی و پیروزی انقلاب اسلامی همیشه پیش قراول نهضت خمینی کبیر بوده و زنان و مردان قزوین برای استقرار حکومت شیعی و انقلاب اسلامی هزاران نفر از فرزندان خود را فدا کرده اند که صحن و سرای گلزار شهدای قزوین گواه متقنی بر این ادعاست.

لباس بومی زنان دیار مینودری قزوین از روستاها و بخش های مختلف گرفته تا مرکز استان، از دیر باز روایتگر پایبندی بانوان این دیار به آیین حجاب می باشد. در حجاب اصیل این سامان، بدحجابی و بی حجابی سر سوزنی جایگاهی نداشته و هرگونه ناهنجاری در حجاب محصول فرهنگ وارداتی از دنیای غرب می باشد.

ما اهالی فرهنگ و هنر استان قزوین در این روزها که مقارن با ایام شکوهمند هفته  دفاع مقدس است ضمن نکوداشت یاد و خاطره شهیدان ۸ سال دفاع مقدس که با نثار خونشان از آرمان های اسلامی و انقلابی و تمامیت ارضی کشورمان دفاع کردند و نگذاشتند یک وجب از خاک کشورمان به تصرف دشمن در آید، حرکت های هنجارشکنانه عده ای معاند و فریب خورده و قوم گرا را محکوم نموده و از اصحاب قلم و هنر می خواهیم با جهاد تبیین به رسالت تاریخی خویش عمل کرده و نسبت به روشنگری زوایای پنهان و آشکار قضایای اخیر اقدام نمایند.

از آندسته صاحبان تریبون که با طرح کردن سوالات کذایی و انحرافی نسبت به مشوش نمودن اذهان اقدام می‌کنند  می خواهیم در این مقطع حساس خدا را در نظر داشته و از هرگونه اقدامات تفرقه انگیز پرهیز نمایند. در آخر نیز یاد و خاطره شهید امنیت برادر بسیجی عباس خالقی که در روزهای با سعادت آخر ماه صفر به مقام شامخ شهادت رسیدند را  گرامی می داریم.

جمعی از اهالی فرهنگ و هنر استان قزوین

ارسال نظرات
پر بیننده ها