خبرهای داغ:
بیانیه اصناف و بازاریان استان قزوین در دفاع از آرمان های اسلام و انقلا و محکومیت هتک حرمت به مقدسات؛

از قوه محترم قضائیه می خواهیم که ضمن برخورد قاطع با مسببین این فتنه، از حریم عفاف و حجاب دفاع نماید

اصناف و بازاریان استان قزوین در حمایت از آرمان های اسلام و انقلاب و محکومیت هتک حرمت به مقدسات بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۶۰۴۰۷
|
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، اصناف و بازاریان استان قزوین در حمایت از آرمان های اسلام و انقلاب و محکومیت هتک حرمت به مقدسات بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه بدین شرح است؛

 

بسمه تعالی


«ان الله يدافع عن الذين آمنو أن الله لايحب كل خوان كفور»
مسلما خداوند از مومنان دفاع می کند، قطعا خداوند هیچ خیانتکار ناسپاس را دوست ندارد.(سوره حج، آیه۳۸)

جنگ ما جنگ اعتقاد است، جنگ ارزش های اعتقادی انقلابی علیه دنیای کثیف زور و پول و خوشگذرانی است.
جنگ ماجنگ قداست، عزت و شرف و استقامت عليه نامردمی هاست. رزمندگان ما در دنیای پاک اعتقاد و در جهان ایمان تنفس می کنند و مسلمین جهان هم که می دانند جنگ بین استکبار و اسلام است، جهان خواران را آرام نخواهند گذاشت و ضربه های خود را بر همه کاخ نشینان وارد می کنند .
بیانات حضرت امام خمینی(ره) ۱۳۶۷/۰۴/۱۳

در حالی که انقلاب شکوهمند اسلامی گام دوم خود را با صلابت برداشته و قله های عزت را به توفیق الهی و همت ملت بزرگ ایران یک به یک فتح می کند، عده ای قلیل با تحریک امپراطوری رسانه ای غربی و عبری به میدان آمده و با توهین به مقدسات از جمله قرآن کریم و پیامبر اعظم و هجمه به احکام الهی به ویژه حجاب و عفاف که از احکام ضروری دین است و حمله به نماد ملی پرچم مقدس جمهوری اسلامی دست به آشوب زده و به گمان خودشان در صدد ضربه زدن به امنیت ملی کشور بودند. در این میان برخی چهره های مشهور از روی جهل و یا عمد آتش بیار معرکه شده و نمکدان شکسته و خواسته یا ناخواسته به این مملکت و ملت بزرگ ایران خیانت کرده اند.

این جماعت خائن و بعضا فریب خورده، اشتباه قبلی خود را در به آشوب کشیدن جامعه تکرار کرده و دست خود را به خون بهترین جوان های این مرز و بوم آلوده نمودند. اما دوباره توسط امت رسول الله(ص) سیلی محکمی خورده و فرار را برقرار ترجیح دادند.

در این فتنه از پیش طراحی شده، اصناف و بازاریان همچون گذشته با بصیرت مثال زدنی خود نه تنها با این یاغیان و اراذل و اوباش همراهی نکرده بلکه با حفظ آرامش در بازار نقشه شوم استکبار جهانی و ایادی مزدور داخلی را نقش بر آب نمودند.

اصناف و بازاریان ضمن محکومیت شدید فتنه گری های اخیر در کشور، از همه حافظان امنیت به ویژه نیروی انتظامی قهرمان و بسیجیان دلاور قدردانی نموده و امنیت اقتصادی را مدیون امنیت ملی می دانند.

ما اصناف و بازاریان کشور همچون گذشته که در دفاع از احکام اسلامی و در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اساسی داشته و در دوران دفاع مقدس که این روز ها یادآور رشادت های رزمندگان آن دوران است، با بذل مال و جان و تقديم یازده هزار شهید از کیان ایران اسلامی بقاء کردیم، پای انقلاب خود ایستاده ایم و به عناصر خود فروخته می گوییم که:

ای مگس، عرصه سیمرغ نه جولانگه توست

همچنین از قوه محترم قضائیه می خواهیم که ضمن برخورد قاطع با مسببین این فتنه و عناصر خودباخته از حریم عفاف و حجاب که ضامن سلامت اخلاقی خانواده و جامعه است دفاع نموده و بر اجرای تبصره ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی در برخورد با جرایم ضد عفت و اخلاق عمومی از جمله بی حجابی و بدحجابی اصرار بورزد.

ما ضمن گلایه از رها بودن فضای مجازی که اتفاقات اخیر را رقم زد و کم کاری های نهادهای مسئول در قوای مجریه و مقننه در بحث حجاب و عفاف خواستار اقدامات اساسی، رسانه ای، فرهنگی، آموزشی و تربیتی توسط مسئولین امر هستیم و آمادگی خود را برای همکاری همه جانبه در این خصوص اعلام می داریم و انشالله با توفیق الهی کم کاری اصناف و بازار در بخش فرهنگی را جبران خواهد نمود و احيا فریضتین امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه خود می دانیم.

(۹ مهرماه ۱۴۰۱ اصناف و بازاریان استان قزوین )

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار