پدر مهسا امینی که ۲ هفته پیش فوت شد، ضمن تکذیب برخی اظهارات منتسب به وی ، گفت: رییس جمهوری در تماس با من، ضمن «احوالپرسی و دلجویی از بنده و خانواده» تاکید کردند که «دستور پیگیری سریع پرونده» را صادر کرده است.
کد خبر: ۹۴۶۰۴۳۷
|
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، «امجد امینی»، پدر مهسا امینی که ۲ هفته پیش فوت شد، ضمن تکذیب برخی اظهارات منتسب به وی که نوشته بودند «رییس جمهور از خانواده ما دلجویی نکرده است» گفت که رییس جمهوری در تماس با من، ضمن «احوالپرسی و دلجویی از بنده و خانواده» تاکید کردند که «دستور پیگیری سریع پرونده» را صادر کرده است.

برخی رسانه‌ها امروز به نقل از «امجد امینی» پدر مهسا امینی نوشته بودند که «آقای رییس جمهور از ما دلجویی نکرده است» موضوعی که اقای امینی ضمن رد آن تاکید کرد حجت الاسلام رییسی در تماس تلفنی با وی و خانواده، از آن‌ها دلجویی کرده است.

پدر مرحومه امینی که همچنان خواستار پیگیری پرونده دخترش از سوی رییس جمهور است، ضمن تکرار مطالبه اصلی خود که «معرفی مقصران» حادثه توسط مراجع رسمی و قضایی است، یادآوری کرد که در چند روز گذشته در مورد آنچه در مکالمه تلفنی بین او و رییس جمهور گذشته است، با هیچ رسانه و خبرنگاری صحبت نکرده است.

وی از اینکه چگونه چنین اظهاراتی به نقل از وی منتشر شده، اظهار بی اطلاعی کرد و افزود: شاید در مورد کلیت مساله با رسانه‌ها صحبت کرده باشم، اما اصلا در مورد ماهیت تماس تلفنی رییس جمهوری و یا دلجویی وی با هیچ رسانه‌ای صحبت نکرده‌ام.

امجد امینی با تاکید بر اینکه در چند روز گذشته این نخستین بار است که با رسانه‌ها صحبت می‌کنم، افزود: هرآنچه در این مورد به نقل از من منتشر شده است، واقعیت ندارد.

حجت الاسلام رییسی، رییس جمهوری اسلامی ایران پیش از این و در روز‌های نخست فوت خانم امینی، در تماس تلفنی با پدر این مرحومه، ضمن اظهار تسلیت و ابراز همدردی با خانواده مرحومه امینی، بر تسریع در پیگیری پرونده فوت خانم امینی تاکید کرده بود.

ارسال نظرات