سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گسترش حمایت از مبارزان فلسطینی در کرانه باختری را خواستار شد.
کد خبر: ۹۴۶۰۴۵۵
|
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۹

حماس گسترش حمایت از مبارزان فلسطینی در کرانه باختری را خواستار شد
به گزارش خبرگزاری بسیج، «عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد که عملیات مقاومتی در کرانه باختری در راستای قیام فلسطینی‌ها علیه یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی و اقدامات تحریک آمیز روزمره آنها صورت می‌گیرد.

بر اساس این گزارش، القانوع با تبریک عملیات‌های مقاومتی، گسترش حمایت از مبارزان فلسطینی در کرانه باختری را خواستار شد.

لازم به ذکر است که منابع فلسطینی صبح روز یکشنبه از عملیات تیراندازی مبارزان مقاومت به سوی یک اتوبوس حامل صهیونیست‌ها در منطقه بیت فوریک در شرق نابلس خبر دادند.

بنابراین گزارش، در این عملیات مبارزان مقاومت یک اتوبوس حامل صهیونیست‌ها را به رگبار گلوله بستند که در نتیجه آن یک شهرک نشین ۴۰ ساله زخمی شد.

در تحولی دیگر، منابع فلسطینی با اشاره به یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری از بازداشت سه فلسطینی از سوی صهیونیست‌ها خبر دادند.

در تحولی دیگر، شبکه صهیونیستی کان اعلام کرد که شامگاه گذشته شماری از جوانان فلسطینی به شهرک بیت اوروت در منطقه الطور در شرق قدس اشغالی کوکتل مولوتوف پرتاب کردندو

این در حالی است که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس روز یکشنبه در بیانیه‌ای عملیات تیراندازی به سمت اتوبوس شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست در شرق نابلس را تبریک گفت.

حازم قاسم سخنگوی حماس عنوان کرد که ما در مقابل خیزش روزافزون و گسترده فلسطینیان قرار داریم که جز با تحقق اهداف ملت یعنی بیرون راندن کامل اشغالگران از این سرزمین، متوقف نخواهد شد.

قاسم اظهار داشت که این عملیات همزمان با تعرض گسترده شهرک‌نشینان اشغالگر به مسجد الاقصی انجام شد، تا پاسخی طبیعی به جنایات آنان علیه این مسجد مبارک باشد.

ارسال نظرات