مسئول بسیج مساجد و محلات استان زنجان در گفت و گو با بسیج:

چهارمین دوره جشنواره استانی اسوه در زنجان برگزار می شود

زنجان - مسئول بسیج مساجد و محلات استان زنجان از برگزاری چهارمین دوره جشنواره استانی طرح اسوه و جشنواره انتخاب و معرفی پایگاهای مقاومت بسیج برتر استانی در زنجان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۰۵۱۲
|
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵

علیرضا حیدری در گفت و گو با خبرنگار بسیج زنجان؛با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای انتخاب و معرفی پایگاه های مقاومت بسیج برتر استانی جشنواره اسوه در زنجان برگزار می شود.

چهارمین دوره جشنواره استانی اسوه در زنجان برگزار می شود

وی با بیان اینکه پایگاه های مقاومت بسیج برتر منتخب در سطح شهرستان ها در این نمایشگاه حضور دارند،تصریح کرد:این جشنواره با هدف انتخاب و معرفی پایگاه‌های اسوه برگزار می‌شود که ایجاد فرصت رقابت سالم و سازنده برای ارتقای سطح کیفی پایگاهای مقاومت بسیج و نیز ارائه الگوهای برتر برای ایجاد زمینه به ظرفیت‌رسانی همه پایگاه‌ها از مزایای آن است.

 

حیدری با بیان اینکه پایگاه های مقاومت بسیج برتر در قالب موضوعات علمی، اجتماعی ،فرهنگی، اقتصاد، مقاومتی، محرومیت زدایی و اشتغالزایی عملکرد خود را به نمایش می گذارند،بیان داشت: عملکرد پایگاه های مقاومت بسیج برتر مورد ارزیابی داوران  استانی قرار گرفته و سپس  پایگاه های منتخب استانی در هفته بسیج به مرحله کشوری که در تهران برگزار می شود معرفی خواهند شد.

 

این مسئول تصریح کرد: در این نمایشگاه بسیج حقوق دانان، بسیج جامعه پزشکی ،بسیج هنرمندان، بسیج اصناف و.....حضور دارند.

 

حیدری با اشاه به زمان و مکان برگزاری این نمایشگاه خاطر نشان کرد:نمایشگاه استانی اسوه  از روز دوشنبه 11 مهر ماه لغایت 14 مهر ماه سال جاری از ساعت 14در محل نمایشگاه بین المللی  کاسپین زنجان برپا و برای بازدید عموم دایر است .

 

مسئول بسیج مساجد و محلات استان زنجان در پایان تصریح کرد:اختتامیه این نمایشگاه روز پنجشنبه 15 مهر ماه سال جاری از ساعت 9:30 با سخنرانی حجت الاسلام حسن بیگدلی ،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و سردار طهماسبی ،جانشین فرمانده سپاه استان زنجان برگزار می گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار