خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین ایمانی گفت: دشمن میخواهد ذهن‌ها را نسبت به خدا، دین، احکام الهی و دیگر مباحث جاری در جامعه منحرف کند و مردم را مایوس کند.
کد خبر: ۹۴۶۰۵۲۹
|
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸

با حمله به فرهنگ ما هویت ما را بگیرند/اتقلاب شکوهمند اسلامی باعث شد که ما مستقل شویم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی ایمانی نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا در جلسه ماهانه مدیران حوزه های علمیه سراسر استان که در مدرسه علمیه رضویه گرگان برگزار شد،گفت: راه و رسم حسین ابن علی(ع) راه رسم جدش رسول الله بود.
وی افزود: همانطور که پیامبر اسلام در کل دنیا تحولی عظیم به وجود آوردند، امام خمینی(ره) به مانند ایشان این تغییر و تحول را به وجود آوردند و در کل جهان نفوذ پیدا کرد.
وی با اشاره به شیطنت های آمریکا در کشور ما اظهار داشت: آمریکا در این چهل و اندی سال، توطئه های مختلفی در غالب جنگ سخت و جنگ نرم به مانند جنگ تحمیلی هشت ساله، حضور نظامی در صحرای طبس و... انجام داد اما در همانجا هم زمین گیر شد. و وقتی از این طریق شکست خوردند و نتوانستند به هدف خود برسند، به سمت فرهنگ ما که نشانه هویت یک ملت است روی آوردند و خواستند مسیر انقلاب را منحرف کنند.
نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا در ادامه عنوان کرد: همه رهبران دنیا اعتراف کردند که بالاترین رهبر در دنیا مقام معظم رهبری است چرا که در مقابل همه توطئه ها تدبیری لازم را اتخاذ می‌کنند.
ایمانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ بیان داشت: فرهنگ می‌تواند یک ملت را پیشرفته و عزیز کنند، دشمنان دنبال این هستند که با حمله به فرهنگ ما هویت ما را بگیرند و مانع پیشرفت و عزت ما شوند و ارزشهای دینی را از ما بگیرند.
وی اذعان داشت: دشمن میخواهد ذهن‌ها را نسبت به خدا، دین، احکام الهی و دیگر مباحث جاری در جامعه منحرف کند و مردم را مایوس کند. و میخواهد ما در مقابل استکبار زانو بزنیم که چنین چیزی امکان پذیر نیست.
نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا در پایان افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی موجب شد که ما در خیلی مباحث روی پای خود بایستیم و مستقل شویم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها