انتقال تجربیات بسیجیان از اهداف نمایشگاه طرح اسوه است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع)، انتقال تجربیات و الگوبرداری بسیجیان را از اهداف نمایشگاه طرح اسوه پایگاه های مقاومت نمونه برشمرد.
کد خبر: ۹۴۶۰۵۶۴
|
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نمایشگاه طرح اسوه استانی بسیج با حضور سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) و غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد افتتاح شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) در حاشیه این مراسم گفت: چهارمین نمایشگاه طرح اسوه در راستای ارزیابی پایگاه‌های نمونه و اسوه بسیج طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱  بین پایگاه‌های مقاومت بسیج تمامی شهرستان‌های ۱۰ گانه استان چهارمحال و بختیاری در هفته مقاومت  برگزار شده و ۳۴ پایگاه  اسوه از حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان‌های مختلف به نمایشگاه استانی امروز راه یافته اند.

سردار محمد اکبری افزود: ان شاءالله در ارزیابی‌های مدت زمان برگزاری این نمایشگاه تعدادی از پایگاه‌های شرکت کننده بعنوان اسوه و نمونه کشوری انتخاب می‌شوند که ما سابقه داریم در سال ۹۸ هم دو پایگاه برادران و ۲ پایگاه خواهران از استان چهارمحال و بختیاری حائز رتبه برتر کشوری شدند و امسال هم امیدواریم با توجه به وضعیتی که بازدید کردیم تعدادی پایگاه بعنوان اسوه کشوری داشته باشیم که در راستای طرح اعتلای بسیج غرفه‌هایی را برپا کرده و عملکرد خود را به نمایش گذاشته اند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)گفت: در این غرفه‌های نمایشگاهی، بیشتر شاهد عملکرد پایگاه‌های بسیج در راستای همان قرارگاه‌های ۹ گانه‌ای که در اختیار سازمان بسیج و انتظارات فرمانده معظم کل قوا مقام معظم رهبری بوده با رویکرد مسجد محوری هستیم و تلاش‌های بسیار ارزشمندی انجام شده است.

وی، ادامه داد: امروز ۱۷ غرفه از پایگاه برادران و ۱۷ غرفه از پایگاه خواهران و ۶ غرفه مخصوص کانون‌های اقشاری بسیج بعنوان اسوه در نمایشگاه حضور دارند، که محاسن آن‌ها قابل تعمیم به پایگاه‌های مقاومت بسیج دیگر می‌باشد و انتقال داده می‌شود و بسیجیان سراسر استان الگوبرداری می‌کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری هم در این مراسم پس از بازدید از ۴۰ غرفه پایگاه‌های مقاومت بسیج اسوه برادر و خواهر استان چهارمحال و بختیاری در این نمایشگاه،  گفت: بسیج واقعا شجره طیبه است. پایگاه‌های مقاومت بسیج استان فعالیت‌های خوبی در عرصه‌های مختلف اعم از اجتماعی، فرهنگی، سازندگی و محرومیت زدایی داشته اند.

حیدری با اشاره به فعالیت پایگاه های اسوه بسیج استان چهارمحال و بختیاری در عرصه اشتغالزایی خصوصا اشتغال خانگی و فرهنگی کارهای ارزشمند و خوبی انجام داده اند که بسیار کار جذابی بود و نوآوری داشتند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه های تعطیلات تابستانی بسیج هم توانسته جمعیت خوبی از جوانان و نوجوانان را جذب کند و ایجاد اشتغال هم داشته باشد که امیدواریم اینکار تداوم داشته باشد و ما هم حتما حمایت می کنیم و اینها باید فرهنگ سازی شود و توسعه پیدا کند و یک رقابت سالمی که ایجاد شده بین عزیزان، بتوانند از تجربیات هم استفاده کنند.

ارسال نظرات