برگزاری یادواره دو دانش آموز شهید در منطقه میانکوه

یادواره دو دانش آموز شهید منطقه میانکوه به همت حوزه مقاومت بسیج دانش اموزی حضرت علی اکبر (علیه السلام) میانکوه در مدرسه امام حسین (علیه السلام) شیاسی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۰۶۲۹
|
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۳

یادواره دو دانش آموز شهید منطقه میانکوه

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ، بمناسبت هفته دفاع مقدس یادواره دو دانش آموز شهید منطقه میانکوه به همت حوزه مقاومت بسیج دانش اموزی حضرت علی اکبر (علیه السلام) میانکوه در مدرسه امام حسین (علیه السلام) شیاسی برگزار شد.

 در این یادواره که دانش آموزان متوسطه دوم خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مسولین اداره آموزش و پرورش، بخشدار بخش میانکوه ، فرمانده حوزه مقاومت امام حسین (علیه السلام) میانکوه و شهردار شهر سرخون حضور داشتند و حجت الاسلام والمسلمین قاسم حاجی حسنی سخنران جلسه درباره شهدا و تاکید شهداء بر حجاب و مسائل روز به خصوص روشنگری در مورد اغتشاشات اخیر صحبت کرد.

وی افزود: شهید کسی است که یک روح بزرگ دارد؛ روحی که هدف مقدس دارد. کسی است که در راه عقیده کشته شده است. کسی است که برای خودش کار نکرده است. کسی است که در راه حق و حقیقت و فضیلت قدم برداشته است.
حاجی حسنی ادامه داد: شهید به خون خودش ارزش می دهد. یک نفر به ثروت خودش ارزش می دهد و به جای آن که ثروتش در بانکها ذخیره شود، آن را در راه خیر مصرف می کند که هر یک ریالش به مقیاس معنا، بیش از صدها هزار ریال ارزش داشته باشد.

ارسال نظرات