خبرهای داغ:
مسئول ارزشیابی سپاه پاسداران:

تلاش دشمنان در ناآرامی های اخیر از مصادیق مخالفت با نظام است

تبریز- مسئول ارزشیابی سپاه پاسداران با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور گفت: درد دشمنان در قضیه فوت دختر جوان، ادامه سناریوی براندازی حکومت اسلامی است چراکه آتش زدن، تخریب اموال عمومی و به شهادت رساندن نیرو‌های بسیجی و انتظامی از مصادیق مخالفت با نظام جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۶۰۶۹۴
|
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار محمود آبادی در یادواره شهدا در پادگان آموزشی سید الشهدای خاصبان افزود: دشمنی چندین ساله استکبار با ایران اسلامی بخاطر موضوع جدایی دین از سیاسیت است ومی خواهند مبانی دینی و اعتقادی را از ایران اسلامی دور کنند.

وی با بیان اینکه خون‌های پاک شهدا کشور ما را در مقابل حوادث مختلف، جنگ و فتنه‌ها بیمه کرده است گفت: دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی کشور ما را با فتنه انگیزی‌ها، تنش‌ها و اختلافات قومیتی و جنگ تحمیلی سعی کرده است زمین گیر کند، اما ایران اسلامی در سایه بصیرت، دینداری و ولایتمداری مردم عزیزمان، کشورما از بحران‌ها به سلامت و اقتدار عبور کرده است. 

سردار محمود آبادی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور خاطر نشان کرد: درد دشمنان ایران اسلامی در قضیه فوت دختر جوان، ادامه سناریوی براندازی حکومت اسلامی است چرا آتش زدن و تخریب اموال عمومی و به شهادت رساندن نیرو‌های بسیجی و انتظامی از مصادیق مخالفت با نظام جمهوری اسلامی است. 

وی با بیان اینکه امنیت در دنیا حرف اول را می‌زند، گفت: امنیت ما به راحتی به دست نیامده و مرهون خون پاک شهداست و بدانیم که ناامنی مانع بزرگ توسعه و آرامش است و بدون امنیت زندگی بشری مفهومی ندارد و تاثیر بسیار منفی بر زندگی روز مره انسان‌ها می‌گذارد.

مسئول ارزشیابی سپاه پاسداران تصریح کرد: مردم بصیر و ولایتمدار در مواقع فتنه باید بموقع تشخیص بدیم بموقع و به اندازه عمل کنیم و نباید در تبعیت از ولایت و ارزش‌های والای ایران اسلامی کوتاهی کنیم.

 مادر شهید مدافع امنیت، شهید حسین اوجاقی در این مراسم گفت: من عاقبت به خیری و شهادت فرزندم را در سفر معنوی کربلا از سیدالشهدا مسئلت کردم و بسیار خوشحالم که دعایم اجابت شد و فرزندم را در راه امنیت کشورم تقدیم کردم. حاضرم فرزند دیگرم نیز فدای ایران اسلامی کنم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها