خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از اجرای عملیات جهادی اصلاح ۲۳ کیلومتر از شبکه برق کبودراهنگ در راستای برق‌رسانی به ایستگاه شماره ۳ طرح انتقال آب از سد تالوار به شهر همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۰۷۱۸
|
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی سهرابی‌بیدار در آیین افتتاحیه عملیات جهادی اصلاح ۲۳ کیلومتر از شبکه برق کبودراهنگ در راستای برق‌رسانی به ایستگاه شماره ۳ طرح انتقال آب از سد تالوار به شهر همدان اظهار کرد: این عملیات با مشارکت ۴۰ گروه متخصص اجرا می‌شود که با اجرای آن، علاوه بر تامین مهمترین ایستگاه پمپاژ طرح آبرسانی از سد تالوار به همدان، شبکه برق‌رسانی روستاهای بخش گل‌تپه از توابع شهرستان کبودراهنگ بهسازی می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به حساسیت تامین برق الکتروموتورهای پمپاژ طرح آبرسانی از سد تالوار به همدان، دو هفته برای اجرای دقیق این عملیات برنامه‌ریزی شده است و کاری که قرار بود در مدت ۱۴ روز انجام شود، طی ۶ ساعت اجرایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ادامه داد: همزمان با اجرای این عملیات، ۲۳ کیلومتر از شبکه برق‌رسانی روستاهای دور افتاده شمال استان همدان نیز بهسازی و نوسازی می‌شود.

وی با اشاره اینکه این عملیات در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با نگاه اقدامات جهادی اجرایی می‌شود، تاکید کرد: با توجه به نیاز برق پایدار برای ایستگاه پمپاژ و روستاهای اطراف، اقدامات ویژه و مدیریت هوشمند برای اجرای عملیات در دستور کار قرار گرفته است.

سهرابی‌بیدار با بیان اینکه برخی از خطوط برق‌رسانی این منطقه قدمت بالایی دارد که با اجرای این عملیات، خطوط قدیمی نیز، تقویت و بهسازی می‌شود، اظهار کرد: نصب و تعویض ۷۰۰ مورد مقره، افزایش ارتفاع ۲۱۰ مورد پایه مقره رأس تیر، نصب ۹ دستگاه کلید حفاظتی و یک دستگاه اتوبوستر و تعویض چند تیر برق از مهمترین اقدامات این عملیات است.

وی با تأکید بر لزوم نظارت و توجه بر رعایت اصول ایمنی در راستای حفظ سلامت همکاران، افزود: این مانور عملیاتی با بررسی‌های اولیه و بازدید دقیق پروژه، صورت می‌گیرد و بر اساس پیش‌نویس‌ها، اجرایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: با اجرای این مانور، توان واحدهای اجرایی در مناطق عملیاتی و جغرافیایی خاص سنجیده می‌شود و آمادگی پیمانکاران افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: افزایش تعامل و همدلی، تبادل اطلاعات بین مسئولان و همچنین افزایش توان مدیران در شرایط بحرانی و پدافند غیر عامل از دیگر اهداف اجرای این عملیات است.

سهرابی بیدار افزود: به منظور آبرسانی اضطراری به شهر همدان نیز، برق مورد نیاز ۳۳ حلقه چاه، با احداث ۱۸ کیلومتر خط انتقال برق و نصب ۲۸ دستگاه ترانس، هر پروژه در مدت زمان بین یک تا سه روز تامین شد.

* تلاش‌های سیمبانان برق در خدمت رسانی و ایجاد آسایش برای مردم ستودنی است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان نیز در این مراسم گفت: تلاش‌های سیمبانان و نیروهای شرکت توزیع نیروی برق در راستای خدمت رسانی و ایجاد آسایش برای مردم ستودنی است.

علیمردان طالبی با اشاره به اینکه اجرای این عملیات اهمیت بسیار بالایی دارد، افزود: این منطقه (شمال استان همدان) با توجه به شرایط جغرافیایی و سرمای هوا، یکی از آسیب پذیرترین مناطق استان است که با تلاش کارکنان شرکت توزیع برق، شاهد برق‌رسانی پایدار برای روستاها خواهیم بود.

وی اظهار داشت: اجرای این عملیات برای تامین برق پروژه آبرسانی بلند مدت به همدان و پایداری شبکه برق‌رسانی در فصل سرد و شرایط برف و کولاک بسیار ارزشمند است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان ادامه داد: رعایت نکات ایمنی و استانداردهای لازم در زمان انجام کار یکی از مهم‌ترین پیش‌نیازهای اجرای این عملیات است.

امام جمعه گل‌تپه نیز گفت: دولت مردمی، انقلابی و خدمتگزار، همت بر خدمت رسانی به مردم مومن کرده و توجه به نقاط محروم را در دستور کار خود قرار داده است.

حجت‌الاسلام عبدالحسين راثي افزود: قدردان این خدمات هستیم و از خدمات دولت سیزدهم سپاسگزاری می‌کنیم.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ نیز در ادامه گفت: دولت خدمتگزار در حال رسیدگی به مشکلات مردم است و در حوزه آبرسانی و تامین برق نیز اقدامات خوبی در مناطق محروم انجام داده است.

مسلم غلامی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: یاد و خاطر شهیدان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی می‌داریم که در برابر استکبار جهانی ایستادگی کردند و با دست خالی در قالب نیروهای مردمی به مقابله با دشمن رفتند.

وی اظهار داشت: اجرای این عملیات، نگرانی‌های مردم منطقه را که در فصل زمستان و شرایط باد و بوران، با مشکلاتی همراه بودند به کمترین میزان خود می‌رساند و از دیگر اهداف اجرای این کار بزرگ نیز، تامین برق پروژه بزرگ آبرسانی به همدان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات