مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی امام صادق (ع):

تقویت بینش و بصیرت جوانان مهمترین ضرورت است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: تقویت بینش و درک و بصیرت جوانان یکی از مهمترین ضرورت ها است.
کد خبر: ۹۴۶۰۷۳۹
|
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
تقویت بینش و بصیرت جوانان مهمترین ضرورت است

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر ، حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر در جمع بسیجیان دوره تکمیلی با تاکید بر این که برای مقابله با جنگ نرم دشمن باید همچنان نسبت به بصیرت افزایی آحاد جامعه به خصوص نسل جدید همت گماشت، اظهار داشت: به عقیده بنده در چنین شرایطی یکی از مهم ترین ضرورت ها ، تقویت بینش و درک و بصیرت جوانان و به خصوص مطالعه آن ها نسبت به تاریخ است چرا که تاریخ ظرفیت انسان سازی بالایی دارد و اگر نسل جدید به تاریخ اشراف خوبی پیدا کند متوجه می شود همین سوالات و شبهاتی که امروز دشمن علیه دین و کشور و اعتقادات ما بیان می کند، در گذشته هم مطرح بوده است.

 

وی افزود: اساساً بسیاری از مشکلات و سوء برداشت ها به خاطر عدم شناخت درست تاریخ است ، ضمن آن که یکی از مشکلات جدی امروز جامعه ما به نوعی ریشه در منفک بودن از گذشته تاریخی دارد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی امام صادق (ع) گفت: از این حیث خواص،دلسوزان انقلابی و روحانیون و مبلغان دینی باید به سمت توانمندسازی جوانان در داشتن درک و بینش منطقی بروند ، به ویژه با عنایت به این حقیقت مسلم که اگر نسل جوان بینش و درک منطقی از تحولات داشته باشد، کمتر دچار گمراهی و یا لغزش می شود.

 

وی بیان داشت: از سویی یکی از مشکلات ما همین است که جوانان چندان توانایی حل مساله را ندارند که پیش متخصص بروند و مشکل را حل کنند.

 

حجت‌الاسلام یحیایی افزود: امروزه بسیاری از مشکلات را می توان با درک و تحلیل درست و داشتن جهان بینی منطقی مرتفع کرد و لذا باید این بُعد مهم بیش از پیش مورد توجه و عنایت قرار گیرد.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار