خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج عشایری کشور خبر داد:

همایش تجلیل از تولیدکنندگان و دامداران عشایر استان خوزستان

سعیدی گفت: همایش تجلیل از تولیدکنندگان و دامداران عشایر استان خوزستان به منظور تبیین نقش عشایر در تامین امنیت پایدار مردمی و امنیت غذایی کشور و بررسی مشکلات عشایر استان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۶۰۷۴۰
|
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج عشایری، احمد سعیدی، مسئول سازمان بسیج عشایری کشور در ابتدای این همایش گفت: عشایر در جنگ دیروز که شامل شکل گیری و تثبیت انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بود خوش درخشیدند و یازده هزار شهید تقدیم انقلاب نمودند.

وی افزود عشایر در جنگ امروز با دشمن که همان جنگ اقتصادی است، نیز طلایه دار اقتصاد مقاومتی هستند و با تولیدات خود در حوزه تامین امنیت غذایی کشور ایفای نقش می کنند.

سعیدی تصریح کرد: جامعه عشایر علی رغم جمعیت کم خود، نقش های ویژه ای در عرصه تامین امنیت پایدار مردمی و همچنین تامین امنیت غذایی کشور دارند لذا باید مشکلات و مسائل آنان به دقت بررسی و مرتفع گردد تا این قشر مولد و کارآمد بتوانند به بهترین نحو ایفای نقش کنند.

مسئول سازمان بسیج عشایری در پایان گفت: یکی از اهداف این همایش ها هم همین است که علاوه بر تبیین نقش های مختلف جامعه عشایر، مشکلات و مسائل آنان با حضور مسئولین کشوری و استانی مورد بررسی قرار گیرد و راهکارها و تصمیمات لازم اخذ شده و تا حل مشکلات مورد پیگیری قرار گیرد و لذا این همایش ها صرفا یک طرفه نبوده و در عمل یک میزگرد ارائه خدمت به عشایر نیز می باشد تا انشاالله در حد توان مشکلات عشایر مرتفع گردد.

ارسال نظرات