تروریست‌های کور دل منطقه، گمان نکنند که می توانند با اقدامات وحشیانه خللی در امنیت کشور و اراده مردم ایجاد کنند

ملت ایران به فضل الهی و به مدد رهبری حکیم و فرزانه و برخورداری از نیروهای انقلابی، مومن و ورزیده امنیتی اطلاعاتی و نیروهای مسلح مقتدر، هوشمندانه با عزم و اراده‌ای راسخ حافظ اصلی امنیت کشور خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۶۰۷۴۷
|
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، روابط عمومی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در بیانیه ای از مردم استان سیستان و بلوچستان درخنثی سازی توطده های دشمنان قدردانی کرد، در این بیانیه آمده است:
 
مردم شریف، شهید پرور و ولایت مدار استان سیستان و بلوچستان،
 
سلام علیکم:
 
حافظه تاریخی ملت ایران شهادت می دهد هرگاه دشمن با ارتکاب جنایات تروریستی در صدد ایجاد تزلزل و اختلال در روند حرکت پیش برنده انقلاب و نظام اسلامی برآمده است، به روشی معکوس این واقعیت را دریافته است که وحدت و انسجام داخلی و هوشمندی و آمادگی نیروهای امنیتی و دفاعی کشور، مانع تعبیر رویاهای باطل آنان شده است.
 
به رغم خواست شیطانی نظام سلطه و صهیونیسم و آمال و آرزوهای دولت های مرتجع منطقه و تولید کنندگان تروریسم تکفیری و سلفی، ملت ایران به فضل الهی و به مدد رهبری حکیم و فرزانه و برخورداری از نیروهای انقلابی، مومن و ورزیده امنیتی اطلاعاتی و نیروهای مسلح مقتدر، هوشمندانه با عزم و اراده‌ای راسخ حافظ اصلی امنیت کشور خواهد بود.
 
اشرار و تروریست های کور دل منطقه، گمان نکنند که می توانند با این اقدامات کور و وحشیانه خللی در امنیت کشور و اراده مردم استوار و همیشه در صحنه استان سیستان و بلوچستان ایجاد کنند و بدانند همانگونه پیر جماران فرمودند، «بکشید ما را ملت ما بیدار تر می شود».
 
این حرکت های تروریستی و ناامن جلوه دادن، نشان دهنده توان وقدرت نیست بلکه نشان ذلت و پستی و فرومایگی است که مردم انقلابی و ولایتمدار شیعه و سنی متحد را به جان همدیگر بندازند.
 
تروریست های مزدو، آموزش دید، تسلیح شده و تامین شده توسط رژیم های سفاک غربی، عبری و عربی با بهم ریختن نظم عمومی و به آتش کشیدن اماکن خدماتی، هنری به خرج نداده و حامیان تروریسم در منطقه و اربابان آمریکایی آنها برای چنین اقداماتی مسئول بوده و پاسخی قاطعانه و دندان شکن خواهید دید.
 
در پایان از همت و همکاری مردم همیشه در صحنه استان، علما، معتمدین و سران طوایف شیعه و سنی که جهت برقراری نظم و امنیت و آرامش تلاش نموده اند صمیمانه قدردانی و تشکر می نماییم.
 
امید است در سایه توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله (العضمی امام خامنه ای مد ظله العالی) ادامه دهنده راه شهدا محافظ ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی باشیم.
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار