ششمین مرحله از اجرای طرح قرار دوازدهم در بام ایران؛
ششمین مرحله از اجرای طرح قرار دوازدهم در سال جاری با حضور معاون سیاسی استاندار و جمعی از مسئولان اوقاف و امور خیریه و آموزش و پرورش استان در امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۰۷۵۶
|
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛

حجت الاسلام حسن امیری با تسلیت ایام شهادت حضرت امام حسن عسکری علیه السلام وتبریک آغاز امامت منجی عالم بشریت حضرت اباصالح المهدی ارواحنافداه و گرامیداشت دهه ی وقف گفت: طرح "قرار دوازدهم" در راستای ترویج فرهنگ انفاق، نوع دوستی، مواسات، مؤمنان و خیراندیشان و ارائه خدمات اجتماعی به نیابت از امام زمان عجل الله تعالی فرج الشریف به محرومان است که همزمان با سراسر کشور در بقاع متبرکه شاخص استان در دوازدهم هر ماه برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری، با اشاره به امکان مشارکت عمومی در این طرح، اظهار داشت: در طرح "قرار دوازدهم" که در امامزادگان منتخب سراسر کشور برگزار می‌شود، به گونه‌ای برنامه ریزی شده که هر کسی که دل در گرو امام زمان ارواحنافداه دارد با هر توان مالی و امکاناتی بتواند مشارکت داشته باشد.

وی ادامه داد: طرح ملی قرار دوازدهم در راستای ارائه خدمات اجتماعی هماهنگ و منسجم، ساماندهی و جهت دهی مساعدت‌های خیرین و موقوفات اجرا می‌شود که در ششمین مرحله، با توجه به باز گشایی مدارس یکهزار بسته لوازم التحریر و معیشتی تهیه و بسته بندی شده و در اختیار دانش آموزان کم برخوردار سطح استان قرار می گیرد.

حجت الاسلام امیری، با تقدیر از خیرین و نیکوکاران خیراندیش ادامه داد: ارزش ریالی هر یک از بسته های لوازم التحریر و معیشتی، 500 هزار تومان می باشد که شامل: کیف، دفترچه، مداد، مدادرنگی، تراش، پاک‌کن، خط کش، خودکار، پرگار، نقاله، گونیا برای دانَش آموزان دوره های ابتدایی و متوسطه و نیز بسته های غذایی است.

وی درخاتمه به تعداد بسته های توزیعی و نحوه مشارکت در این امرخداپسندانه اشاره کرد و اظهار داشت: تاکنون 35هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع شده و مشتاقان به خدمت نیازمندان در این زمینه می‌توانند به امامزادگان شاخص سراسر استان مراجعه نمایند.

 تلاوت آیات نورانی قرآن مجید،سرود جمهوری اسلامی، زیارت مضجع امامزادگان دوخاتون، بازدیدازدفتر شمیم خدمت و توسل به حضرت امام حسن عسکری علیه السلام،از دیگر برنامه های ششمین مرحله از اجرای طرح قرار دوازدهم در سال جاری بود که در امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما شهرکرد برگزار شد.

ارسال نظرات