خبرهای داغ:
بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین در محکومیت اغتشاشات و توهین به مقدسات مذهبی و پرچم مقدس ایران؛

جامعه فرهنگیان بسیجی، از دستگاه قضا، خواستار رسیدگی به مسببین اتفاقات اخیر است

سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین در محکومیت اغتشاشات و توهین به مقدسات مذهبی و پرچم مقدس ایران، بیانیه ای صادر کرد.  
کد خبر: ۹۴۶۰۷۵۹
|
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین در محکومیت اغتشاشات و توهین به مقدسات مذهبی و پرچم مقدس ایران، بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد؛

 

بسم الله القاصم الجبّارین

 

الْمُنَافِقُونَ وَالْمُنَافِقَاتُ بَعْضُهُمْ مِنْ بَعْضٍ ۚ یَأْمُرُونَ بِالْمُنْکَرِ وَیَنْهَوْنَ عَنِ الْمَعْرُوفِ وَیَقْبِضُونَ أَیْدِیَهُمْ ۚ نَسُوا اللَّهَ فَنَسِیَهُمْ ۗ إِنَّ الْمُنَافِقِینَ هُمُ الْفَاسِقُونَ. (آیه ۶۷سوره توبه)

بار دیگر دشمنان قسم خورده‌ انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از سوژه‌های تکراری و نخ نما و ماهی‌گیری از آب گل آلود و به بهانه‌ اتفاقی که هیچ دلیلی بر عمدی بودن و انتساب آن به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ارائه نشد و به اسم دفاع از حقوق زن، پیاده نظام خود را وارد میدان کرد و با همراهی تعدادی از عوامل فریب خورده داخلی و اغفال معدودی از جوانان ونوجوانان جامعه، عملیاتی سراسر آشوب، اغتشاش، تخریب و تهدید را به راه انداخت.

متأسفانه دامنه‌ این حرکات خشونت بار؛ مقدسات مذهبی، نماد‌ها و اصول قطعی انقلاب اسلامی و حتی پرچم ملی کشور را دربر گرفت. در این فضای بی‌نظمی و رعب و وحشت، علاوه بر خسارت‌های فراوان وارده بر اموال عمومی، تعدادی از جوانان محافظ و مدافع امنیت این مرز و بوم، در راه مقابله با این حرکات هنجارشکنانه جان خود را فدا کردند.

جامعه فرهنگیان فرهیخته و انقلابی استان قزوین ضمن محکوم کردن تحرکات رذیلانه‌ دشمن، معتقد است این اتفاقات، همچون غربالی؛ سره را از ناسره جدا کرده و در کنار ریزش‌ها، رویش‌های قوی و با کیفیت برای انقلاب اسلامی خواهد داشت و طبق صریح آیه شریفه‌ قرآن «ولله خیرالماکرین» تمام نقشه‌های شوم معاندان را نقش برآب خواهد کرد و به لطف الهی دشمنان، آرزوی تزلزل و سستی در ارکان نظام اسلامی را به گور خواهند برد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است؛ از مسؤولان دولت انقلابی و قوه‌ قضائیه خواستاریم به جرمِ تمام افراد، مراکز، چهره‌های منفور به اصطلاح سلبریتی و تک تک آتش بیاران این معرکه هر چه زودتر رسیدگی کرده و مجازات اسلامی آنان را به اطلاع امت همیشه در صحنه‌ ایران برسانند.

تقاضای اکید داریم به کم‌کاری‌ها و ترک فعل‌ها و سهل انگاری‌ها به ویژه در مسائل مربوط به "حجاب و عفاف" و" امنیت" نیز فضای مجازی رها شده که جوانان مملکت را از موهبت «زیست عفیفانه» به عنوان حق مسلم شهروندی محروم کرده و با ترویج ولنگاری باعث نفود فرهنگ بیگانه و زمینه‌سازی این اغتشاشات می‌شود، سریعاً رسیدگی کرده و افراد و مسؤلان دستگاه‌های مقصر را مواخذه نموده و زیر ساخت‌های لازم برای تقویت بنیان فکری، بصیرتی ، معرفتی ، اخلاقی، عقیدتی نسل جوان را فراهم آورند.

در پایان حمایت بی‌دریغ وهمه جانبه خود را از عزیزان جان برکف نظامی خصوصا سربازان سبز پوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی و بسیجیان فدایی نظام و انقلاب و ولایت که این شب ها و روز‌ها در خط مقدم مجاهدت درمقابل دشمنان ایستاده‌اند اعلام کرده و برای شهدای امنیت، علو درجات و برای خانواده‌هایشان صبر و اجر مسألت داریم و سعادت ملت بصیر و انقلابی و طول عمر عزتمندانه، همراه با سلامت قافله سالار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) را ذيل توجه و عنایات خاصه حضرت ولیعصر (عج) از درگاه باریتعالی خواستاریم.

▫️جمعی از فرزندان شهدای گرانقدر فرهنگی استان قزوین  

▫️جمعیت ایثارگران آموزش و پرورش استان قزوین

▫️ جامعه بزرگ و فرهیخته معلمان انقلابی استان قزوین 

▫️جمعیت اسلامی فرهنگیان استان قزوین 

 

السَّلامُ عَلَیْکُمْ وَ رَحْمَةُ اللّهِ وَ بَرَکاتُهُ

ارسال نظرات
پر بیننده ها