خبرهای داغ:
سردار آتانی عنوان کرد: تلاش ها همانند مجاهدت در سال‌های دفاع مقدس است و مجاهدت کادر درمان در ایام همه گیری کرونا همواره یادآور روزهای نخستین دفاع مقدس و حماسه غیور مردان در فتح خرمشهر و مجاهدت مدافعان حرم در سوریه است.
کد خبر: ۹۴۶۰۷۶۹
|
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، به مناسبت هفته دفاع مقدس سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، همزمان با هفته دفاع مقدس با کادر درمان بیمارستان رازی دیدار و از زحمات آنها تجلیل کرد.ایثار کادر درمان، همچون حماسه آفرینی مجاهدان دفاع مقدس است

وی ضمن دیدار با کادر درمان بیمارستان رازی و با یادآوری تلاش و خدمات کادر درمان در ایام بیماری کرونا بیان کرد: این تلاش ها همانند مجاهدت در سال‌های دفاع مقدس است و مجاهدت کادر درمان در ایام  همه گیری کرونا همواره یادآور روزهای نخستین دفاع مقدس و حماسه غیور مردان در فتح خرمشهر و مجاهدت مدافعان حرم در سوریه است.

وی گفت: روزهایی که هم وطنان حتی برای همراهی عزیزان بیمار خود به بیمارستان نمی رفتند پزشکان و پرستاران و پرسنل درمان در برابر این بیماری حماسه آفریدند و درمقابل تمام جهان مجهز به علم و امکانات غرب درخشیدند و کشور را رو سفید نمودند.

سردار آتانی اظهار کرد: شنیدن حماسه آفرینی‌های کادر درمان مانند شنیدن و دیدن حماسه آفرینی های زمان جنگ در برنامه به روایت فتح شهید آوینی است و تلاش آنها در درمان بیماران کاری الهی است که به پزشکان و پرستاران تنفيذ شد.

دکتر روح اله برجی رئیس بیمارستان رازی نیز در این بازدید بیان کرد: همه پرسنل بیمارستان رازی در زمان کرونا این بیماری را تجربه کرده اند که یا در بیمارستان بستری شده و یا به شکل بستری در منزل و سرپایی درمان شده و دوباره  به درمان بیماران این شهر پرداخته اند.

وی افزود: کار درمان در بیمارستان‌های تامین اجتماعی جهادی مضاعف است چرا که مراجعین این بیمارستان عموما از بیمه شدگان و اقشار آسیب پذیر جامعه می باشند.

در ادامه  سردار رفیعی آتانی با حضور در بخش‌های بستری با اهدای شاخه های گل از پرستاران و پرسنل درمانی قدردانی نمود و به مناسبت روز جهانی سالمندان از بیماران سالخورده با اهدای گل عیادت کرد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها