عسگری گفت: بیانات حکیمانه، مدبرانه و به هنگام‌ مقام معظم رهبری همه ابعاد حوادث اخیر را به خوب تبیین کرد و علاوه بر اینکه آرامش را به ایران اسلامی و انقلابی بازگرداند نقشه های دشمنان را نقش برآب کرد و جلوی فتنه انگیزی بیگانگان را گرفت.
کد خبر: ۹۴۶۰۷۷۷
|
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲

بهروز عسگری رئیس اتحادیه مشاوران املاک کلانشهر اراک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی، با محکوم کردن حوادث و فتنه‌های اخیر با اشاره به بیانات راهبردی مقام معظم رهبری در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح گفت: بیانات حکیمانه، مدبرانه و به هنگام‌ مقام معظم رهبری همه ابعاد حوادث اخیر را به خوب تبیین کرد و علاوه بر اینکه آرامش را به ایران اسلامی و انقلابی بازگرداند نقشه های دشمنان را نقش برآب کرد و جلوی فتنه انگیزی بیگانگان را گرفت.
 
وی افزود: منافقین و در راس آنها دشمنان استکباری و صهیونیستی که از پیشرفت های ایران هراس دارند همواره دنبال توطئه و فتنه انگیزی هستند و این بار به بهانه یک حادثه آشوب خیابانی و اغتشاش راه انداختند و دنبال نا امنی کشور بودند که به فصل الهی و حضور مردم در صحنه توطئه آنها خنثی شد.
 
عسگری تأکید کرد: دشمنان انقلاب همواره ثابت کرده اند هیچ زمانی دلسوزمردم ایران نبوده و نیستند چراکه اگر دلسوز بودند شدیدترین تحریم ها را علیه ملت اعمال نمی‌کردند و خوشبختانه مردم به دشمنی دشمنان آگاه هستند.
 
وی با اشاره به اینکه مشاورین املاک پشت سر مقام معظم رهبری برای پیشرفت کشور حرکت می کنند، گفت: اصناف که برگرفته از جریان عظیم مردمی هستند همواره در مقاطع مختلف حامی و پشتیبان نظام اسلامی بوده اند و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مجاهدانه حرکت می کند.
 
رئیس اتحادیه مشاوران املاک کلانشهر اراک خاطر نشان کرد: از خداوند متعال برای مقام‌معظم رهبری که همیشه با مواضع صریح و روشنگرانه خود موجب تقویت اسلامیت و جمهوریت نطام اسلامی شده آرزوی سلامی و توفیقات روز افزون داریم.
انتهای پیام/ 
ارسال نظرات