خبرهای داغ:

اساتید دانشگاهی نقش مهم و برجسته ای در جهاد تبیین دارند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: امروز دشمن به دنبال تحریف ارش ها و واقعیت ها است و برای مقابله با این جریان، اساتید دانشگاه ها نقش مهم و برجسته ای در جهاد تبیین دارند.
کد خبر: ۹۴۶۰۷۸۴
|
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار حسین فرج زاده در نشست بصیرتی و سیاسی بسیج دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی میاندوآب، اظهار کرد: دفاع مقدس ارزشمندترین گنجینه برای ملت بزرگ ایران اسلامی و ملت‌های آزادیخواه جهان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: ما در جنگ تحمیلی مظلومیت خویش را به جهانیان ثابت کردیم و نشان دادیم که در دفاع از حریم تا آخرین قطره خون دفاع خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف دشمن از بین بردن ارزش های دفاع مقدس و بیگانه کردن نسل جوان با آرمان های والای انقلاب و دفاع مقدس است، گفت: تحریف روایت دفاع مقدس از اهداف دشمنان است که در این زمینه باید دانشگاهیان با جهاد تبیین و جهاد روایت وارد عمل شوند.

فرج زاده تصریح کرد: بزرگترین سلاح در برابر تحریف واقعیات دفاع مقدس و جنگ تحمیلی و تحریک جوانان توسط دشمنان و استکبار جهانی، دینداری، جهاد تبیین و حرکت در مسیر ولایت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: امروز دشمن می‌خواهد با تحریف واقعیت ها، قشر تحصیل کرده را با آرمان های دفاع مقدس بیگانه کرده و در این زمینه کار خود را از طریق شبکه ها و کانال های مختلف تلویزیونی و با روایت های دروغین به پیش برد.

وی تصریح کرد: تبیین ارزش های دفاع مقدس برای نسل جوان انقلاب یک وظیفه و تکلیف الهی است که اساتید در این موضوع وظیفه سنگینی دارند.

فرج زاده گفت: باید آرمان ها و ارزش های ۳۰۰ هزار شهید والامقام و هزاران ایثارگر و جانباز و آزاده دوران دفاع مقدس برای نسل جوان انقلاب و نسل‌های آینده تبیین و بازگو شود.

ارسال نظرات