خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) راسان جنوبی:

هدف دشمن ایجاد فضای دوقطبی و درگیری در جامعه است/ جهاد تبیین در دانشگاه ها تکلیف بسیج اساتید و دانشجویی است

سردار مهدوی گفت: دشمنان به‌دنبال ایجاد فضای دوقطبی و ایجاد درگیری هستند و جوانان بی‌بصیرت تحت تاثیر هیجانات به میدان آمده‌اند و ما باید تلاش کنیم آگاهشان کنیم.
کد خبر: ۹۴۶۰۷۹۱
|
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی، سردار محمد رضا مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان در جمع مدیران و کارکنان ناحیه بسیج دانشجویی استان، با اشاره به اینکه امروز چهره واقعی و ذات اصلی اشخاص نفوذی در کشور مشخص‌شده است اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب سال‌هاست فریاد می‌زنندکه نفوذ را جدی بگیریم خیلی‌ها باور نمی‌کردند، اما با این تحرکاتی که اتفاق افتاده بخشی از مشکلات حل شد و امروز چهره واقعی نفوذی‌ها نمایان شده‌است.
ایجاد فضای دوقطبی و درگیری در جامعه هدف دشمن /جهاد تبیین در دانشگاه ها تکلیف بسیج اساتید و دانشجویی است
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی با بیان اینکه سخنان رهبر انقلاب در روز گذشته مختصر و پرمعنا بود خاطرنشان کرد: دشمن نمی‌تواند موفقیت‌های دولت سیزدهم را ببیند مبارزه با فساد، مافیای تولید و اقداماتی موثر صورت می‌گیرد.

وی تأکید کرد: دشمن ما را به حال خودمان رها نخواهد کرد توطئه مهرماه که از خانم امینی شروع شد بیانگر این است که مسیر ما و دولت درست است مسائل جزئی در انتصابات خیلی مهم نیست مهم سیاست تبیین اصول نظام است که در راستای اهداف کلی نظام که رهبری ترسیم می‌کنند بتوانیم حرکت کنیم.

مهدوی عنوان کرد: وضعیت اقتصادی در چند ماه اخیر بهبود قابل توجهی داشته است، پول‌های بلوکه‌شده آزاد شده، تحریم دیگر معنا ندارد، حضور در عرصه بین‌المللی ثمربخش است، صادرات از آب‌های آزاد توسط کشتی‌های نفتی به خوبی صورت می‌گیرد و پیشرفت‌های دفاعی، پزشکی و علمی در همه عرصه‌های بنیادین داریم.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها فهمیده‌اند که جمهوری اسلامی با این فرمان جلو برود چیزی برای استکبار نمی‌ماند لاجرم دست‌به‌کار شده‌اند و این‌موضوع خانم امینی بهانه‌ای برای آنان شده‌است که محصول اتاق فکر دشمن است و این بحث سه ماه قبل اتفاق‌افتاده که اسناد آن موجود است.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تحریم‌هایی که آخرین حربه دشمن برعلیه نظام بوده‌است خنثی می شود گفت: گرچه تحریم‌ها کار ما را سخت کرده‌است، اما دیگر تحریم‌ها ما را خفه نمی‌کند بلکه این تهدید را به فرصت تبدیل کردیم. تحریم‌ها به استقلال و پایداری کشور ما کمک کرد و امروز آمال غرب و جهان استکبار با حرکات متقابل نظام اسلامی باطل شده و نقشه‌های استکبار نقش بر آب شده‌است.

وی خاطرنشان کرد: اهداف استکباری قابل پیگیری در جهان نیست با الگوی جدید استکبارستیزی مواجه شده‌است که می‌توان در برابر استکبار ایستاد و خود را ساخت و اگر این اصل باور آزادی‌خواهان جهان شود استکبار دیگر جایی ندارد و این حرکت بزرگ انقلاب اسلامی بوده است.

سردار مهدوی گفت: تنها راهی که استکبار جهانی در پیش رو دارند این است که همه با هم متحد شده‌اند کشور را از درون از هم بپاشند عده‌ای که سرسپرده غرب هستند و آمال و آرزو‌های خود را در غرب می‌بینند عمله‌های اجرائی استکبار در درون کشور شده‌اند و این وضعیت پیش‌آمده است با وجود نفوذی‌هایی که در داخل دستگاه‌ها به دشمن گرا می‌دهند.

وی اظهار داشت: ما که بسیجی و ولایی هستیم باید پای دفاع از اسلام و انقلاب بایستیم شاید در این راه جان، خون یا آبرو دهیم که تنها با شعار انجام نمی‌شود در محیط دانشگاه‌ها باید اساتید بسیجی حضور پیدا کنند و طرح‌های مختلفی ارائه دهند هیئت اندیشه‌ورز در بسیج دانشجو و اساتید فعال شوند و جهاد تبیین به راه بیندازند.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی با اشاره به جایگاه دانشجویان بسیجی در دفاع از انقلاب اسلامی گفت: عده‌ای بر طبل باطل می‌کوبند و بسیجیان دانشجو و اساتید که بر حق هستند باید یکپارچه و منسجم به صحنه بیایند و از ارزش‌های اسلامی دفاع کنند.

وی با بیان اینکه چرا به روزمرگی افتادیم و جزئیات دست‌وپای ما را گرفته‌است و حرکت جهادی و پیش برندگی انجام نمی‌دهیم متذکر شد: تیم بندی صورت دهیم و با افراد چهره‌به‌چهره صحبت کنیم برای اینکه دست آن‌ها را بگیریم و نجات بدهیم و آگاهی و بصیرت بدهیم.

مهدوی با تاکید بر اینکه دانشجویان انقلابی و مجاهد تریبون‌ها را در اختیار بگیرند و روشنگری کنند افزود: دفاع از انقلاب اسلامی همت و تلاش لازم دارد شهدایی که با نثار مال و جانشان کمک کرده‌اند که امروز انقلاب به دست ما رسیده‌است اگر ما نتوانیم وظیفه خودمان را درست انجام دهیم فردا باید پاسخ‌گوی آن‌ها باشیم که برای ماندن و ایستادن پای درخت انقلاب اسلامی چه کرده ایم.

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی باید موثر باشد ادامه داد: در ناحیه دانشجویی حوزه‌های مختلف فکر تشکیل دهید کانون‌های بحران را شناسایی و استقرار پیدا کنید تکبیرگویان با حضور یکپارچه بسیجیان در محیط دانشگاه جلوی جولان دادن برخی مشکلات را بگیرید.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی با بیان اینکه افرادی را که بر علیه نظام شعار می‌دهند بر اساس احساسات آمده‌اند نه بر اساس اعتقادات، چون جریان دشمن در فضای مجازی در مبنای دروغ و نیرنگ و فریب کار می‌کنند خطاب به فعالان بسیج دانشجویی گفت: در هر محیط دانشگاهی به نوعی حرکاتی متقابل انجام دهید با نزدیکی به اساتید بسیجی جلسات متعدد و مطالبه‌گری بر پا کنید منفعلانه عمل نکنید منطق و استدلال لازم را به کار گیرید مناظرات بین دانشجویان و اساتید بسیار تأثیرگذار است این حرکات و مطالبه‌گری‌ها مختص قشر دانشجو است.

وی تاکید کرد: سعی کنید موضوعات را در درون دانشگاه‌ها حل کنید دشمن امروز دنبال این است که در فضای مجازی تبلیغ کند که درون و برون دانشگاه را به‌هم گره بزند و این به نفع هیچ‌کس نیست چنانچه عده‌ای شعار‌های ساختار شکنانه دادند حضور هوشمندانه در صحنه داشته باشید.

سردار مهدوی افزود: دشمنان به‌دنبال ایجاد فضای دوقطبی و ایجاد درگیری هستند در صورتی که عاملان اصلی در صحنه نیستند و جوانان بی‌بصیرت تحت تاثیر هیجانات به میدان آمده‌اند و ما باید تلاش کنیم آگاهشان کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دستور به نیرو‌های بسیج و سپاه است که درگیری بوجود نیاورند گفت: جلسات مذهبی، همایش‌ها و یادواره‌های شهدا را پرشور و باشکوه در سطح دانشگاه‌ها برگزار کنید ما با تاسی از فرهنگ عاشورایی و به شیوه و راه سبک مولایمان امام حسین علیه‌السلام تا پای جان از انقلاب اسلامی حراست و پاسداری می‌کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار