خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین؛
سیاهکلی عنوان کرد: در این فرآیند نظام تعلیم و تربیت به دنبال برخی مطالب هستیم که علاوه بر سیاست های وزارت، سرلوحه امور ما خدمت به مردم است. به سلامت اخلاقی توجه ویژه داریم و همکاران ما قانونمند هستند و سیاست آنها اقدامی و اقناعی بوده و مقید به امر مهم عفاف و حجاب هستند.
کد خبر: ۹۴۶۰۸۱۵
|
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، صبح امروز وزیر آموزش و پرورش و هیات همراه وارد قزوین شد.

طی این سفر، وزیر آموزش و پرورش پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای قزوین و تشرف به امامزاده حسین(ع) و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان قزوین، با فرهنگیان استان در محل اداره کل آموزش و پرورش استان دیدار کرد.

نقی سیاهکلی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم بیان کرد: استان قزوین، دیار مردان بزرگی همچون مرحوم ابوترابی، شهید بابایی و لشگری و دهها مرد بزرگی است.

وی گفت: در استان قزوین ۱۶۷۰ واحد آموزشی با حدود ۲۳۵ هزار دانش آموز و ۱۶ هزار و ۱۴۰ معلم، سال تحصیلی را آغاز کردند و عمده دانش آموزان ما کلاس بندی شده و ابلاغ معلمان انجام شده و پس از دوران کرونا به فضل الهی مدارس فعال هستند.

سیاهکلی اظهار کرد: در این فرآیند نظام تعلیم و تربیت به دنبال برخی مطالب هستیم که علاوه بر سیاست های وزارت، سرلوحه امور ما خدمت به مردم است. به سلامت اخلاقی توجه ویژه داریم و همکاران ما قانونمند هستند و سیاست آنها اقدامی و اقناعی بوده و مقید به امر مهم عفاف و حجاب هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین عنوان کرد:در بحث پروژه مهر در سراسر استان بازدید شد و به زیرساخت ها و امور اعتقادی توجه شد و نظارت لازم برای یک بستر خوب در نظام تعلیم و تربیت ایجاد شد و در این راستا بر مهارت های زندگی دانش آموزان اهمیت خاصی قائل هستیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها