نشست هم اندیشی با موضوع مسائل روز کشور و تحولات منطقه توسط اساتید دانشگاه خلیج فارس استان بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۰۸۲۱
|
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴

نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه خلیج فارس استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، رئیس دانشگاه خلیج فارس استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و با توجه به فرمایشات اخیرمقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد اغتشاشات اخیر گفت: حضرت آقا در رابطه با اتفاقات اخیر مطالب روشنی را بیان کردند و به صراحت بیان داشتند این اغتشاشات و نا امنی‌ها طراحی آمریکا، صهیونیست  و حقوق بگیران خارج از کشور است.
مدرسی اضافه کرد: در دنیا اغتشاشات زیادی به وجود می‌آید به خصوص در پاریس و فرانسه در حالی که رئیس‌جمهور و مجلس آن‌ها هیچ گونه دفاعی را در مقابل آن‌ها آنجام نمی‌دهد.
وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران سرمایه خون شهداست و منطقه را به واسطه جانفشانی آن‌ها امن نموده است.
سردار رحیم نوعی نیز در این نشست با اشاره به توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران گفت: دلاوری‌ها و رشادت‌ها و همچنین توانمندی‌های نظامی کشور اجازه نخواهد داد دشمن در کشور و منطقه ایجاد ناامنی کند.
نوعی با اشاره به مستقل بودن جمهوری اسلامی ایران اذعان کرد: جمهوری اسلامی ایران نه به بلوک شرق و نه به بلوک غرب متصل است، زیرا انقلاب اسلامی ایران، یک انقلاب مستقل می‌باشد.
وی با توجه به اهداف دشمنان انقلاب اسلامی ایران افزود: دشمنان انقلاب می‌کوشند با حمله‌های تروریستی، ایجاد گروهک‌ها و تطمیع منافقان و افراد فریب خورده در کار انقلاب مداخله کنند و ضرباتی به آن بزنند.
رحیم نوعی اعتراضاتی که تخریب اموال عمومی را در پی دارد نادرست خواند و گفت: اینگونه اعتراضاتی که منجر به اغتشاش و تخریب اموال عمومی شود در هیچ جای دنیا مورد قبول نیست.
نوعی تصریح کرد: وظیفه ما تامین امنیت مردم است و هرجا که متوجه شویم جان مردم در خطر است وارد عمل می‌شویم.
وی جنگ دشمن را ادراکی و شناختی تلقی کرد وگفت: مردم آماده مقابله با دشمنان باشند، زیرا دشمن با دیدن توان نظامی ما، جنگ ادراکی و شناختی راه انداخته است.
در پایان این نشست هم اندیشی، روسای پیشین و جدید بسیج اساتید دانشگاه خلیج فارس تکریم و معارفه شدند و همچنین از دو پژوهشگر برترسازمان بسیج اساتید دانشگاه خلیج فارس نیز تقدیر به عمل آمد.  

نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه خلیج فارس استان بوشهر

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها