خبرهای داغ:
آیت‌الله شعبانی‌موثقی:

لزوم برخورد قاطع با همه افرادی که امنیت مردم را به خطر انداختند

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: باید با همه افرادی که در این حوادث بیت المال را تخریب کردند و امنیت مردم را به خطر انداختند با قاطعیت برخورد شود.
کد خبر: ۹۴۶۰۸۲۸
|
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در دیدار با فرمانده و کارکنان پلیس استان همدان با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات کارکنان پلیس استان در حوادث اخیر اظهار کرد: نیروی انتظامی از ارکان اصلی تامین امنیت کشور است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: به مجموعه انتظامی در حوادث اخیر ظلم شد و نیروی انتظامی مورد تهمت قرار گرفت که نباید این مجموعه عزیز به این شکل مورد انتقاد قرار می‌گرفت و حتی اگر هم تخلفی اتفاق افتاد قانونا و شرعا جایز نبود پلیس مورد هجمه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: در این حوادث بسیاری از همکاران شما مجروح شدند که بسیار تلخ و دردناک بود اما همه ما باید تلاش کنیم اقتدار نیروی انتظامی محفوظ بماند و اگر این اقتدار آسیب ببیند به طور قطع همه دچار ضرر خواهند شد.

وی گفت: باید با همه افرادی که در این حوادث بیت المال را تخریب کردند و امنیت مردم را به خطر انداختند با قاطعیت برخورد شود تا دیگر کسی جرات جسارت و آتش زدن را نداشته باشد.

شعبانی افزود: این اتفاقات هیچ سودی جزء خسارت برای کشور نخواهد داشت و دشمن هم از این شرایط قطعا سوء استفاده خواهد کرد و اهداف خود را دنبال کرده و اختلاف و دو دستگی ایجاد خواهد کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان همدان نیز در این جلسه بیان کرد: باید در بین جوانان تبیین شود و صف اغتشاشگران از معترضین مشخص شود و با کسانی که عناد با اسلام و قرآن و مساجد دارند برخورد شود.

حجت الاسلام جوشقانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظلله العالی) افزود: امنیت زیرساخت همه ابعاد زندگی یک جامعه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات