عضو هیات رئیسه مجلس در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

دشمنان با ایران مستقل و قوی مخالف هستند/ ملت ایران اجازه خدشه به امنیت کشور را نمی دهند

حجت الاسلام سلیمی گفت: مردم ایران در طول ۴۳ سال گذشته اجازه میدان داری به دشمنان نداند و اجازه خدشه و آسیب به امنیت کشور را ندادند و در این حادثه هم مردم هوشیار بودند و به فضل الهی ملت راه پر افتخار خود را ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۹۴۶۰۸۵۵
|
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶

حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس و نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی  در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛با محکوم کردن حوادث و فتنه‌های اخیر با اشاره به بیانات راهبردی مقام معظم رهبری در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح گفت:مقام معظم رهبری نگاه جامع و کاملی به حوادث اخیر داشتند و نکات مهمی را تبیین کردند که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: واقعیت این است برخی از کشورهای غربی به سرکردگی جبهه استکبار دنبال نا امنی در کشور هستند و علت آن هم مشخص است اینکه کشور در حال پیشرفت و روبه جلو است و زورگویان با هدف آشوب دنبال این هستند چرخ حرکت کشور را متوقف و کند سازند.

سلیمی با اشاره به اینکه دعوا بر سر یک دختر جوان و حجاب نیست که البته این موضوع هم با جدیت کامل توسط دستگاه های مختلف در حال بررسی است،گفت: بلکه دشمنان از ایران قوی و استقلال کشور مخالف هستند و دشمنان دنبال تجزیه کشور هستند و اشاره ای که مقام معظم رهبری داشتند بسیار مهم است.

وی افزود: عده ای از افراد از انقلاب اسلامی ضربه های مهلک خوردند از منافقین، سلطنت طلبان، خانواده ها و افراد ساواک و بازماندگان اینها امروز دنبال ایجاد بلوا و آشوب هستند و توسط عناصر خارجی بازیگر صحنه شدند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس بیان کرد: اینکه می گوییم آمریکایی ها، سعودی ها و صهیونیست ها پشت قضیه فتنه اخیر هستند مسئله ای نبود که بر کسی پوشیده باشد و مخفی بماند و این قابل توجه است.

وی ادامه داد: برخی خواص قبل از مشخص شدن ابعاد مسئله شروع به موضع گیری علیه پلیس و نظام کردند و این غیرقابل قبول است و دفاع جانانه مقام معظم رهبری از نیروهای نظامی و امنیتی نشان از اهمیت کار و رسالت آنها است.

عضو هیات رئیسه مجلس اضافه کرد: ایران اسلامی و انقلابی در حادثه اخیر علیرغم مظلومیت زیادی که داشت اما به شدت قوی است و باید دست های پشت پرده در این حادثه را به خوبی ببینیم و خوشبختانه ملت ایران آگاه و هوشیار است و نقشه های دشمنان را نابود ساخت و دشمن برای مهر ماه برنامه ریزی جدی کرده بود و این حادثه بهانه بود.

وی تأکید کرد: جهاد تبیین یک امر بسیار مهم است و مردم باید از خیلی مسائل و توطئه های دشمنان به خوبی آگاه شوند و نباید در این مسئله کم کاری شود.

سلیمی با اشاره به اینکه دشمن با استفاده از بسترهای ایجاد شده برای فریب مردم خیلی تلاش کرد،گفت: همواره باید به توطئه های دشمنان هوشیار بود و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید تبیین کرد.

وی افزود: در پیچ های انقلاب باید مراقبت کرد اسیر صحنه سازی و نیرنگ های دشمن قرار نگیریم.

عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه در خصوص خانم مهسا امینی مقام معظم رهبری به صراحت تاکید کردند و قطعا دستورات لازم را صادر کردند،گفت: همه دستگاه ها در این خصوص با جدیت عمل خواهند کرد اما این موضوع که بهانه عده ای برای صرفه به امنیت کشور و حمله به پلیس بشود تاکنون سابقه نداشته و باید به آن توجه داشت که دشمن تا چه اندازه وحشیانه به دنبال نابودسازی زیرساخت ها، منابع و ثروت های عمومی کشور هستند.

وی خاطر نشان کرد: مردم ایران در طول ۴۳ سال گذشته اجازه میدان داری به دشمنان نداند و اجازه خدشه و آسیب به امنیت کشور را ندادند و در این حادثه هم مردم هوشیار بودند و به فضل الهی ملت راه پر افتخار خود را ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات