نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

سپاه پاسداران با درهم کوبیدن مقرهای منافقین توطئه انگیزی دشمنان را در نطفه خفه کرد/ رهبری مرز بندی را به صراحت مشخص کردند

بیاتی گفت: مقرهایی که توسط سپاه پاسداران با خاک یکسان شده بود برای آشوب و حمله به ایران آماده شده بود که پاسداران غیور و شجاع نیروی زمینی سپاه پاسخ کوبنده ای به آنها دادند و آنها را در هم کوبیدند.
کد خبر: ۹۴۶۰۸۵۶
|
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳

ولی الله بیاتی نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛با محکوم کردن حوادث و فتنه‌های اخیر با اشاره به بیانات راهبردی مقام معظم رهبری در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح گفت:فوت خانم مهسا امینی یک اتفاق بود که نه نیروی انتظامی تقصیری در آن داشت و نه عوامل دیگر و دشمن با بهانه جویی دنبال ضربه زدن به امنیت کشور بود.

وی افزود: در جلسات مجلس هم فرمانده نیروی انتظامی و هم وزیر کشور گزارش دادند و هیچ گونه تقصیری متوجه نیروهای خدوم انتظامی در این حادثه نیست که البته ابعاد مسئله در حال بررسی است و با جدیت انجام خواهد شد.

بیاتی بیان کرد: دشمنان قسم خورده ملت ایران دنبال فرصت برای آشوب و اغتشاش و حمله به امنیت کشور بودند که علیه مردم سوء استفاده کردند و با همه توان از جمله رسانه ها و شبکه های معاند به میدان آمدند و خوشبختانه به اهداف شوم خود نرسیدند.

وی با اشاره به اینکه حزب کومله در ابتدای انقلاب اسلامی کردستان را اشغال کردند و وجب به وجب خاک کردستان با خون بچه های سپاه و بسیج آغشته است،گفت: کومله کاملا در حاشیه بود که دشمنان از این فرصت سوء استفاده کردند و البته جواب دندان شکنی از ملت ایران دریافت کردند.

نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس ادامه داد: مقرهایی که توسط سپاه پاسداران با خاک یکسان شده بود برای آشوب و حمله به ایران آماده شده بود که پاسداران غیور و شجاع نیروی زمینی سپاه پاسخ کوبنده ای به آنها دادند و آنها را در هم کوبیدند.

وی تأکید کرد: مقام معظم رهبری طبق همیشه که با هدایت ها و راهنمایی های حکیمانه خود فتنه های دشمنان را خنثی می کنند این بار نیز با بیانات و رهنمودهای عالمانه و هوشمندانه مرز بندی ها را تبیین کردند و فتنه دشمنان را در نطفه خفه کردند.

بیاتی ادامه داد: حق طبیعی مردم است که اگر انتقادی به عملکرد مسئولین دارند اعتراض خود را بیان کنند و نظام اسلامی با اسلامیت و جمهوریت به موفقیت های بزرگ رسیده و مردم ولی نعمت مسئولین و انقلاب اسلامی هستند و مسئولین گوش شنوا باید برای شنیدن انتقادات و دغدغه های مردم باید داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال فریب مردم و خصوصا جوانان بودند و باید هوشیار بود،گفت: خانواده ها باید مراقبت کنند و البته کار فرهنگی اثرگذار باید مورد توجه همه دستگاه های فرهنگی باشد که به راحتی دشمن نتواند جوانان را منحرف سازد.

نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس خاطر نشان کرد: مسئولین با بین مردم بودن در راستای حل مشکلات مردم بکشند و باید برای رفع مشکلات راهکار عملیاتی داشته باشند و آمدن مردم در راهپیمایی ها و خلق حماسه ها به معنای حمایت از عملکرد مسئولین نیست بلکه حمایت از نظام اسلامی و ولایت فقیه است.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار