همزمان با سالروز آغاز ولایت و امامت آخرین سحاب رحمت،قطب عالم امکان،حضرت اباصالح المهدی ارواحنافداه، مراسم ویژه‌ای همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۰۸۹۸
|
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ستان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام امیرلجمورکی با تبریک ایام خجسته ماه ربیع، و آغاز امامت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف با قرائت حدیث" لولا الحجه لساخت الارض باهلها" گفت: حضرت امام جعفر صادق علیه السلام می فرمایند"اگر حجت خدا نبود، مسلما زمین، ساکنانش را فرو می‌برد".

کارشناس مسایل مذهبی، افزود: وجود مبارک پیامبران الهی و امامان معصوم علیهم السلام لطف و اتمام حجت بر بندگان است،خداوند به مقتضای حکمت خویش به وسیله انتخاب و نصب رسولان و ائمه ی اطهار علیهم السلام برای هدایت جامعه بشری، حجت را بر همگان تمام کرده است.

وی، گفت: خداوند بندگان خود را در برابر هجمه هاي شيطان تنها نمي گذارد از باب لطف و كرم، اين نياز را با نصب رسولان و اوصياء، برطرف كرده است، پرودرگار عالم از آغاز آفرينش، بشر را تحت سرپرستي یک راهنما و رهبري قرار داده است و براي هر قوم و ملتي پيغمبري فرستاده كه آن رسول، خلق خدا را راهنما باشد و وصي او خليفه و جانشين و امام پس از او  مردم را هدايت و راهنمايي کند.

وی در ادامه به بیان شاخصه های اصحاب منجی عالم بشریت از دیدگاه قرآن و روایات پرداخت و افزود: عمل به تکالیف الهی لازمه دوستی با خداوند سبحان و پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله سلم و ائمه اطهار علیهم السلام است.

حجت الاسلام لجمورکی ادامه داد: حفظ و دفاع از ارزش های دینی، دشمن شناسی و دشمن ستیزی را از ویژگی یاران حضرت اباصالح المهدی ارواحنافداه عنوان کرد.

ارسال نظرات