فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی و بسیج اساتید استان تهران:

بسیج دانشجویی الگویی برای حلقه های میانی دانشجویان با مسئولین دانشگاه ها است

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی و بسیج اساتید استان تهران از شنبه نهم مهر ماه ۱۴۰۱ تا دوازدهم مهر ماه از دانشگاه های استان تهران بازدید و برنحوه فعالیت آنان نظارت کرد .
کد خبر: ۹۴۶۰۹۰۰
|
۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۱

به گزارش روابط عمومی ناحیه بسیج دانشجویی و بسیج اساتید استان تهران در این بازدید ها   دکتر حسن پور علاوه بر بازدید از چگونگی بازگشایی و نحوه ثبت نام دانشجویان دانشگاه های استان تهران،   از عملکرد جذب و کادرسازی حوزه های بسیج دانشجویی نیز بازدید   کرد .

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی و بسیج اساتید استان تهران اولویت   جلسات را نشست و بازدید از حوزه ها دانست و با آغوشی باز در نشست های صمیمانه با شورای معاونت حوزه های بسیج دانشجویی هر دانشگاه شرکت کرد .

او   دغدغه ها و سخنان مسئولین و معاونین حوزه های بسیج دانشجویی را شنید و از تلاش های شبانه روزی بسیجی های دانشجو قدردانی کرد  وی به این جوانان انقلابی توصیه کرد  که  بسیج دانشجویی نقشی ویژه در جنگ نرم و دفاع از عقاید دارد و بسیج دانشجویی باید بعنوان یک الگوی صالح جهت ایفای حلقه های میانی دانشجویان با مسئولین دانشگاه ها باشد تا اگر دانشجویی که در این فرا تشکل عضو نیست و یا آشنایی زیادی ندارد از این ویژگی مخصوص بسیجیان دانشجو در این سنگر علمی، پژوهشی و فناوری از این ویژگی آشنا  شود.

دکتر حسن پور علاوه بر جلسات  با مسئولین حوزه های بسیج دانشجویی با مسئولین دانشگاه های استان تهران بصورت متوالی سلسله جلساتی داشت  و ضمن خداقوت به آنها، توصیه هایی   به مسئولین  به منظور دغدغه مند سازی دانشجویان کرد و نهایت تلاش و کوشش مسئولین برای ایفای مطالبات و کمک مسئولین جهت رسیدگی به درخواست های دانشجویان را خواستار شد .

ارسال نظرات