خبرهای داغ:
معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، اعتبار مورد نیاز برای پروژه چهار بانده کردن مسیر خرمشهر به اهواز تأمین شده است.
کد خبر: ۹۴۶۰۹۲۶
|
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷

محمد خانچی عصر سه شنبه در نشست کمیسیون اجرایی آئین نامه مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی خوزستان اظهار کرد: یکی از مهمترین مسیرهای خوزستان، جاده خرمشهر به اهواز است که چهار بانده شدن آن به ایمنی هرچه بیشتر مسیر کمک زیادی می‌کند.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته، منابع مالی مورد نیاز برای این پروژه مهم راه سازی در خوزستان تأمین شده است.

معاون عمرانی استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه چهار بانده شدن مسیر خرمشهر به اهواز یکی از خواسته‌های مردم استان محسوب است، ادامه داد: بهره برداری از این پروژه باعث رضایتمندی عمومی در بین شهروندان خواهد شد.

خانچی تصریح کرد: تکمیل جاده عبدالخان به بستان، اقدام ماندگار بود که باعث بهبود شرایط تردد وسایل نقلیه در این مسیر شده است.

وی به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای تکمیل آزادراه کنارگذر شهرستان ماهشهر اشاره کرد و گفت: از دستگاه‌های متولی و مرتبط با این پروژه درخواست می‌شود که با هماهنگی‌های بین بخشی، تکمیل این پروژه را با سرعت بیشتری در دستور کار قرار دهند.

کاهش ۱۵ درصدی تصادفات در اربعین امسال

معاون عمرانی استاندار خوزستان به کاهش تصادفات مسیر اربعین در این استان اشاره کرد و گفت: برابر با گزارش پلیس‌راه در خصوص تصادفات استان، امسال در اربعین حسینی با وجود افزایش زائران حسینی نسبت به ۱۵ سال گذشته شاهد کاهش تصادفات و مصدومان و فوتی بودیم.

وی با اشاره به اینکه خوزستان در نیمه دوم امسال نیز میزبان اردوی راهیان نور و همچنین کاروان‌های عتبات عالیات خواهد بود، گفت: به همین منظور تکمیل زودتر پروژه‌های جاده‌ای در مسیر مرزهای شلمچه و چذابه ضروری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها