اله بداشتی:

خانواده های شهدا مترجمان گفتمان امام و انقلاب در مکتب جهاد و شهادت هستند/ بسیجیان در عرصه خدمت به مردم حضوری گسترده دارند

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با بیان اینکه خانواده های شهدا مترجمان گفتمان امام و انقلاب در مکتب جهاد و شهادت هستند، گفت: بسیجیان عزیز همواره در عرصه‌های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی و به‌ویژه خدمت‌رسانی و مردم‌یاری حضوری گسترده دارند.
کد خبر: ۹۴۶۰۹۴۰
|
۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴

خانواده های شهدا مترجمان گفتمان امام و انقلاب در مکتب جهاد و شهادت هستند/ بسیجیان در عرصه خدمت به مردم حضوری گسترده دارند

 به گزارش خبرگزاری بسیج، آیین افتتاح پایگاههای مقاومت بسیج کارگری مجتمع مس سونگون ورزقان با حضور اله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با همراهی فرماندار شهرستان ورزقان و مدیرعامل مجتمع مس سونگون برگزار شد.

اله بداشتی  در این مراسم گفت: با توجه به حضور کوتاه من در شرکت مس سونگون آذربایجان، شاهد یک جهاد همگانی هستم که با جان دل و با سعی هر چه تمام تر برای به نتیجه رساندن هدف سودمند در تلاش هستند و این نشان دهنده  جاری بودن تفکر سالم و بسیجی در بین کارکنان شرکت می باشد. 

وی با تاکید بر اهمیت نقش بسیج در جامعه و نسل جوان امروز گفت: بسیجیان عزیز همواره در عرصه‌های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی و به‌ویژه خدمت‌رسانی و مردم‌یاری حضوری گسترده داشته و تلاش می‌کنند با اجرای برنامه‌های تاثیرگذار، ماموریت‌های محوله را به نحو احسن انجام دهند.

اله بداشتی در آخر ضمن تشکر از مساعدت و همراهی مدیریت شرکت مجتمع مس سونگون در افتتاح پایگاههای مقاومت بسیج کارگری شهید زوار، شهیدبرونسی و شهید صنمی در این شرکت ، حکم مسئولیت فرماندهان پایگاهها ایجاد شده را اعطا کردند.

ارسال نظرات