خبرهای داغ:
غلامرضا منیری به عنوان مسئول جدید سازمان بسيج اصناف استان سمنان منصوب شد.
کد خبر: ۹۴۶۰۹۵۲
|
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان،فرمانده بسیج اصناف شهرستان سمنان برادر پاسدار محمد دیابی  در پي توديع و معارفه مسئولان اسبق و جديد سازمان بسيج اصناف استان سمنان از خدمات سروان پاسدار مهدی عجم تقدير و تشكر كرد و انتصاب سرگرد پاسدار غلامرضا منیری را تبريك گفت.

 متن پیام  به شرح ذيل است:

 قالوا ربّنا افرغ علینا صبراً و یثبّت اقدامنا وانصرنا علی القوم الکافرین.

مسئول محترم سازمان بسیج اصناف استان سمنان برادر پاسدار مهدی عجم بسیج به عنوان پیکره ی نظام اسلامی ، نقش اساسی در تحقیق اهداف انقلاب داشته و مظهر قدرت نظام است.

از اینکه با حضور مقتدرانه ی علمی/عملی/معنوی و جهادی در صحنه ی دوران فعلی و شرایط حساس کشور که عاملی مهم و اساسی در اثبات توان واقعی نظام است با توانمندیهای مدیریتی ، اخلاقی ، شجاعت ، شهامت و آینده نگری و روشن رایی اهتمام ورزیده اید; به رسم احترام و اکرام و در کمال مفاخره و مباهات از زحمات چندين ساله شما در سازمان بسيج اصناف استان سمنان  تقدير و تشكر مي شود.

 

آرزوي موفقيت و سربلندي همراه با طول عمر باعزت و كرامت براي شما از درگاه خداوند قادر و متعال خواستاريم.

 

جناب سرگرد پاسدار غلامرضا منیری انتصاب جنابعالی را به عنوان مسئول سازمان بسيج اصناف استان سمنان خدمت شما و جامعه اصناف و بازاریان تبريك عرض ميكنيم.

 

با امید به اینکه در پناه ربّ قدیر و با حرکت بسیجی ، توان رقابت ،رفاقت و تعامل و تقابل همه جانبه در جامعه اسلامی فراهم گردد.

 

سرافراز و سربلند و سعادتمند باشید.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها