خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

دشمن‌شناسی یکی از خصلت‌های بزرگ شهید همدانی بود

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اهمیت شناخت دشمن در جامعه، دشمن‌شناسی را به عنوان یکی از خصلت‌های بزرگ شهید همدانی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۴۶۱۰۶۹
|
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در مراسم گرامیداشت هفتمین سالگرد شهادت سرلشکر حاج حسین همدانی که بر سر مزار این شهید والامقام برگزار شد، اظهار کرد: در سنوات گذشته مراسم بزرگداشت این شهید والامقام طی یک روز برگزار می‌شد اما امسال به لطف خداوند توانستیم برنامه‌های بزرگداشت را به مدت یک هفته برگزار کنیم چراکه خداوند اراده کرد که باید پاسخ برخی افراد که در خصوص شهدای ما حرفی نا مربوطی زده‌اند، داده شود.

وی با بیان اینکه امسال مراسم بزرگداشت شهید در استان‌های مختلف همچون تهران، گیلان، کرمانشاه برگزار شد، گفت: در استان‌هایی که سردار همدانی ایفای نقش کرده و مسئولیت‌ها و ماموریت‌هایی انجام داده بود مراسم بزرگداشت شهید به منظور قدردانی از ایشان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تاکید بر لزوم معرفی شهیدهمدانی و تبیین شخصیت والای ایشان در جامعه عنوان کرد: این مهم نیاز امروز جامعه است.

وی با اشاره به اهمیت شناخت دشمن در جامعه، دشمن‌شناسی را به عنوان یکی از خصلت‌های بزرگ شهید همدانی نام برد و گفت: آن چیزی که شهید همدانی را در طول ۴۰ سال مجاهدت به عنوان یک مجاهد بزرگ مشخص کرد، دشمن شناسی ایشان بود.

سردار مجیدی اضافه کرد: حاج حسین همدانی چه در دوران قبل از انقلاب، چه بعد از آن در درگیری با احزاب و گروه‌ها و بعد از دفاع مقدس و در فتنه‌ها و بحران‌های مختلف کشور و در نهایت در جبهه مقاومت در برابر دشمن ایفای نقش کرد که نشان می‌دهد این شهید والامقام همواره بصیرتی از خود نشان داد که برای تشخیص دشمن هیچگاه بر سر دوراهی قرار نگرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات