خبرهای داغ:
مسئول پایگاه محدثه شهرستان بهار خبر داد

برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی در پایگاه محدثه بهار

همدان-مسئول پایگاه محدثه شهرستان بهار از برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی در پایگاه محدثه بهار در راستای ایجاد شور و نشاط بین کودکان و نوجونان در مناسبت‌های مختلف خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۱۰۷۳
|
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶

سیده مرضیه ترابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار  با اشاره به توسعه و تقویت بسیج و ظرفیت‌سازی برای جذب بسیجیان به خصوص جوانان اظهار کرد: پایگاه محدثه با استفاده از مناسبات ملی اقدام به برگزاری مسابقات ورزشی برای عموم کودکان، نوجوانان و بزرگسالان کرده است.

وی با اشاره به  برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی افزود: طی برنامه‌ای با ایجاد شور و نشاط در بین کودکان و نوجوان و شرکت عموم مردم در مناطق کم برخوردار شهر بهار، مسابقات دو میدانی و دارت همراه با اهدا جوایز برگزار شد.

مسئول پایگاه محدثه شهرستان بهار افزود: مسابقات دارت و دو میدانی با حضور ۳۰ نفر از کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در سالن ۹دی برگزار شد و در پایان به ۷ نفر از برندگان جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

وی ادامه داد: مسابقه کتابخوانی نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس گرامیداشت ۸ هزار شهید گلگون کفن استان همدان، در سطح پایگاه با موضوع شهیده زن شهرستان بهار برای آشنایی نسل جوان با شهدای زن برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات