زنجان _ معاون هماهنگ کننده سپاه استان زنجان از توزیع ۱۳ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۱۰۹۳
|
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ سرهنگ عباس بابایی در جلسه کمیته فرهنگی رسانه‌ای سپاه استان زنجان از توزیع ۱۳ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در آینده نزدیک خبر داد.


توزیع بیش از 13 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان زنجان

وی ضمن تبریک به مناسبت آغاز امامت امام زمان (عج) اظهار داشت: بعد از شیوع ویروس کرونا بسته‌های معیشتی و بهداشتی بسیار زیادی در سطح کشور و همین طور استان زنجان به همت سپاه و بسیج توزیع شده است.


سرهنگ بابایی با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است ۱۳ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و مستمندان توزیع شود، گفت: این توزیع بر اساس بانک اطلاعاتی بسیج انجام خواهد شد چرا که حساسیت زیادی داریم که این بسته‌ها به شکل دقیق دست نیازمندان واقعی با حفظ آبرو برسد.



معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار‌المهدی (عج) استان زنجان تشریح کرد: قیمت هرکدام از بسته‌ها ۵۰۰ هزار تا یک میلیون تومان است که به زودی به دست نیازمندان خواهد رسید.


وی در ادامه با بیان اینکه در طول سال بسیج و سپاه بسته‌های مختلف معیشتی، بهداشتی، آموزشی را به نیازمندان توزیع می‌کند، خاطرنشان کرد: قبل از بازگشایی مدارس هم بسیج دانش‌آموزی بسته‌های آموزشی را بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع کرد.

ارسال نظرات