خطیب جمعه فرادنبه ؛

"وحدت مسلمین" فرهنگ مشترک قرآنی و دستورات اسلام است

حجت الاسلام علوی گفت: بالابردن جایگاه سازمان کنفرانس اسلامی و تاسیس بازارها و بانکداری های اسلامی و تدوین منشور وحدت اسلامی میان کشورهای مسلمان موجب ایجاد وحدت بین مسلمین عالم خواهند شد.
کد خبر: ۹۴۶۱۰۹۶
|
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام سید حسین علوی در خطبه های نماز جمعه این هفته ی فرادنبه  با اشاره به هفته ی وحدت گفت: فرهنگ مشترک قرآنی و دستورات اسلام به ویژه توحید و حج و قبله و محبت و مودت به اهل بیت طاهرین صلوات الله علیه تکریم و تجلیل از اصحاب منتخب پیامبر اسلام برای ایجاد وحدت امت اسلام می باشد.

وی افزود:  زمینه های اتحاد اسلامی و انتشار فتوا و نظریات تقریبی بین مذاهب اسلامی و نشست های علمی و گسترش مفاهیم و مسائل عقلانی و تعیین مجازات برای تفرقه افکنی و بالابردن جایگاه سازمان کنفرانس اسلامی و تاسیس بازارها و بانکداری های اسلامی و تدوین منشور وحدت اسلامی میان کشورهای مسلمان موجب ایجاد وحدت بین مسلمین عالم خواهند شد.

خطیب جمعه فرادنبه در بخش دیگری از سخنان خود از پیگیری های مسئولین ارشد استانی -مدیران و مسئولین محلی در جهت تکمیل طرح های ویژه عمرانی –فرهنگی ورفع مشکلات و معضلات شهری و روستایی  شهرستان و به ویژه فرادنبه و سفر دکتر نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد .

شهر فرادنبه از توابع شهرستان بروجن در فاصله 50 کیلومتری از مرکز استان واقع شده است ./

ارسال نظرات