لبیک مردم شهرکرد به بیانات مقام معظم رهبری

مردم استان چهارمحال و بختیاری بعد از نماز جمعه این هفته با حضور در راهپیمایی به بیانات مقام معظم رهبری لبیک گفته و از مدافعان امنیت و آرامش جامعه اعلام حمایت کردند.
کد خبر: ۹۴۶۱۱۱۷
|
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نمازگزاران جمعه در سراسر استان با سر دادن شعارهایی مانند «مرگ برآمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه» و «مرگ بر منافق» بر حفظ وحدت در کشور و حمایت از بیانات ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) تاکید کردند.

مردم چهارمحال و بختیاری هتک حرمت به ساحت قرآن کریم، مساجد و حسینیه ها را از نقشه های شوم دشمنان برای تفرقه افکنی و مبارزه با اسلام خواندند و از همه آحاد مردم برای حفظ وحدت دعوت کردند.

این راهپیمایی که در میعادگاه های نماز جمعه سراسر استان برگزار شد، در مرکز استان نیز مردم ولایت مدار شهرکرد مسیر مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تا چهار راه بوعلی را راهپیمایی کردند و انزجار خود از اغتشاشات اخیر را ابراز داشتند.

«نیروی انتظامی تشکر - تشکر»، «مدافعان حریم، محافظان امنیت»، «پلیس مجری قانون، پلیس خادم ملت» از جمله شعارهایی بود که نمازگزاران جمعه در راهپیمایی امروز در حمایت از اقدامات نیروی انتظامی و قدردانی از زحمات آنان سر می دادند.

مردم ولایت مدار استان چهارمحال و بختیاری با برگزاری این راهپیمایی علاوه بر محکوم کردن اقدامات اغشتاشگرانه طی روزهای گذشته، پایبندی خود به ارزش های انقلاب و اسلام را اعلام و بر مجازات عاملان آشوب های اخیر که به اموال عمومی آسیب وارده کرده بودند تاکید کردند.

ارسال نظرات