خبرهای داغ:
تبریز- مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، با اشاره به اهمیت جهاد تبیین گفت: جهاد تبیین وظیفه اصلی و ذاتی سازمان تبلیغات اسلامی است و باید قدم‌های مؤثری در این راه برداریم.
کد خبر: ۹۴۶۱۱۱۸
|
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمود حسینی، در جلسه ای با مدیران شهرستانی تبلیغات اسلامی استان، افزود: جهاد تبیین در جامعه نادیده گرفته شده است، اگر روی جهاد تبیین کار می‌کردیم و دشمن و برنامه‌های آنها را می شناختیم و برنامه ریزی مدبرانه ای در مقابل برنامه‌های آنها داشتیم و امروز شاهد این هنجارشکنی‌ها نبودیم؛ ضروری است برای هر سه ضلع مثلث دانش آموزان، والدین و معلمان مدارس برنامه ریزی کنیم.

وی با اشاره به حواشی و اغتشاشات اخیر در کشور گفت: فوت مهسا امینی در این موضوع یک بهانه بود، چنانچه اغتشاشگران بعداز اولین اغتشاش اعلام کردند مهسا بهانه است و اصل نظام نشانه است.

حجت الاسلام حسینی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک مجموعه فرهنگی و زیرنظر مقام معظم رهبری باید در مسائل فرهنگی و اجتماعی نقش خود را به خوبی ایفا کند.

وی گفت: برنامه‌ها و هزینه‌های دشمن (طراحی بازی، تشکیل کانال‌ها و گروه‌های دوست یابی و رواج ابتذال در فیلم‌ها و سریال‌های ماهواره‌ای و پیج ها و گروه‌های مختلف و…) امروز خود را در کف جامعه و در اغتشاشات نشان داده است. باید بررسی کنیم ببینیم ما برای نوجوانان چه کار کرده ایم.

حجت الاسلام حسینی بر ضرورت آموزش گفتمان‌های دینی و احکام آموزی و جشن‌های تکلیف دانش آموزی و حضور طلاب و روحانیون خوش ذوق در مدارس برای دانش آموزان تاکید کرد.

وی گفت: باز آموزی معلمین در زمینه‌های قرآنی، اعتقادی و روانشناسی تدریس نیاز است و روابط و تعامل والدین با اولاد و ارتقای سواد رسانه‌ای والدین و روش‌های برقراری ارتباط مؤثر برای والدین باید مدنظر باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها