امام جمعه مهرشهر:

فراجا سازمانی مقتدر، اما مظلوم است

امام جمعه مهرشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: فراجا سازمانی مقتدر، اما مظلوم است.
کد خبر: ۹۴۶۱۱۲۳
|
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام یدالله رضایی، امام جمعه مهرشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت هفته فراجا به بیان مقام معظم رهبری که فرمودند:" فراجا سازمانی مقتدر، اما قوی است" اشاره کرد و گفت: مانند مولا امیرالمومنین(ع) که هم مقتدر و هم اول مظلوم عالم بودند؛ اکنون جمهوری اسلامی ایران چنین وضعیتی را دارد و سربازان امام زمان در قالب پلیس،بسیج،سپاه و ارتش و همه کسانی که در راه اقتدار کشور تلاش و مجاهدت میکنند، هم مقتدر هستند و دشمن به شدت از آنان می هراسد و هم مظلوم هستند که بعضی از قدر نشناس ها ارزش این عزیزان را نمیدانند.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب در سخنرانی اخیر خود به صراحت و روشنی اصل و فرع حوادث اخیر را روشن کردند، ادامه داد: اصل، تقابل با بنیان ایران قوی است و نه حتی جمهوری اسلامی، پشت پرده نیز دست عیان آمریکا و رژیم صهیونیستی است. آنچه در داخل رقم میخورد هیجان جاهلی و اعمال مزدورین جریان نفاق است؛خط قرمز،امنیت است و نظام جمهوری اسلامی در این رابطه هیچ مسامحه ای را با کسی نخواد داشت.

حجت الاسلام رضایی افزود: حجاب،گشت ارشاد،حادثه فوت مرحومه مهسا امینی و... همه بهانه است همانطور که در سال ۸۸ هم منافقین گفتند: انتخابات بهانه است،اصل نظام نشانه است...

امام جمعه مهرشهر اضافه کرد: :همزمان با شکست و تو دهنی خوردن دشمن از ملت ۸۵ میلیونی باید سر مار را در آن سوی مرز ها کوبید؛بسیاری از گروهک های تجزیه طلب سریعا پشت اغتشاشات اخیر در آمدند و فرصت حاصله را غنیمت شمردند و دست به یک سری اقدامات نیز زدند اما به زودی یکدیگر را لعنت میکنند که چرا ایران را وادار به گرفتن انتقام کردند.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها