نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام:

اقتدار جمهوری اسلامی با ترقه بازی دشمن خدشه دار نمی شود/ وحدت تنها راه امت اسلامی در مقابل استکبار جهانی است

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با بیان اینکه سخنرانی پیامبر گونه رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع دانش آموختگان دانشگاه های افسری، بارانی بود که آتش فتنه ها را خاموش کرد، گفت: اقتدار جمهوری اسلامی با ترقه بازی دشمن خدشه دار نمی شود.
کد خبر: ۹۴۶۱۱۲۹
|
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت‌الاسلام والمسلمی “اله نور کریمی تبار ”، نماینده ولی فقیه در استان و‌ امام جمعه ایلام ، ظهر امروز (۱۵مهر) در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به اوصاف متقین، اظهار کرد: افراد پرهیزکار در سختی ها و مشکلات دارای صبر و استقامت هستند.
حجت الاسلام والمسلمین «الله نور کریمی تبار» با بیان اینکه تمسک و پیروی از امام معصوم(ع) برکات فراوانی برای جامعه دارد، گفت: پیروی از امامان معصوم(ع) نجات بخش جامعه است، همانطور که بنی اسراییل از چنگ فرعون جلاد بی رحم توسط حضرت موسی(ع) در سخت‌ترین شرایطی که احساس می‌کردند هیچ راهی جز غرق شدن در دریا یا اسیر و کشته شدن به دست فرعومنیان ندارند، نجات یافتند.
حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با اشاره به آغاز هفته وحدت و تبریک آن به همه مسلمانان، گفت: امروزه دشمن و استکبار جهانی تمام توان تبلیغاتی خود را در فضای حقیقی و مجازی به کار گرفته اند و اسلام هراسی و ایران هراسی می کنند، در برابر این دشمن جلاد بی رحم و خونریز که سرزمین فلسطین را بلعیده اند و چشم طمع به کشورهای مسلمان دوخته اند و هر روز فتنه و آشوبی برای ملت های مسلمان ایجاد می کنند، تنها راه مقاومت در برابر آنها و وحدت و همدلی کشورهای اسلامی و ملت های مسلمان در برابر استکبار جهانی است.
امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه امید است که این آروزی مصلحان جهانی و مسلمان تحقق پیدا کند و امت اسلامی ید واحده در برابر دشمنان اسلام باشند، گفت: حضور مقام معظم رهبری در یازدهم مهرماه در مراسم مشترک دانش آموختگان دانشگاه های افسری نیروهای مسلح، پاسخ دندان شکنی به یاوره گویی های استکبار جهانی بود و اقتدار نیروهای مسلح را در سطح جهان به نمایش گذاشت.
حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با تاکید بر اینکه سخنرانی پیامبر گونه رهبر معظم انقلاب اسلامی بارانی بود که آتش فتنه ها را خاموش کرد، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند اینکه عده ای بیایند خیابان ها را نا امن کنند، حجاب را سر زن محجبه بکشند و مسجد را آتش بزنند یک واکنش عادی و طبیعی نبود، بهانه ای بود که دختر خانمی فوت کرده و مسولان هم دستور پیگیری دادند و معلوم است که این اغتشاشات برنامه ریزی شده بوده است.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که من به صراحت می گویم این اغتشاشات طراحی آمریکا و رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی بوده است، یادآور شد: چرا استکبار جهانی دنبال ما امنی در کشور ماست؟ آنها احساس می کنند که ایران اسلامی در حال پیشرفت به سوی قدرت همه جانبه است و آنها این موضع را نمی توانند تحمل کنند.
امام جمعه ایلام گفت: آنها دنبال این هستند که کشور ایران مانند زمان پهلوی، چون گاو شیرده در اختیار آنان باشد، حق توحش بگیرند و معادن و منابع زیرزمینی ما در اختیار آنان باشد و تنها با تسلیم شدن مطلق در برابر آمریکا، خواسته آنها تحقق پیدا خواهد کرد، ما تجربه برجام را دیدیم که نتیجه آن این بود که استکبار جهانی، زیر همه تعهدات خود زد.
حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار افزود: برای استکبار جهانی و شیطان بزرگ، بحث انسانیت، منطق، قانون و حقوق بشر و حقوق شهروندان دیگر در نزد آنها معنایی ندارد، انقلاب اسلامی بیشترین ضربه را به آنها وارد کرده است و پیروزی انقلاب اسلامی مبانی لیبرالیسم را به هم ریخت، انقلاب اسلامی همینه کدخدایی آمریکا را بر جهان به هم ریخته است
امام جمعه ایلام با بیان اینکه من متاسف برای برخی از خواص ساده لوح جامعه هستم که خیلی راحت در دامن دشمن بازی کردند، گفت:حزب کموله منفورترین حزب نه تنها در کشور، کردستان و دنیا است که هیچ جایگاه مردمی ندارند، اعلام کردند که زمان اغتشاشات را مشخص کرده اند، معلوم است که کار، کار دشمن است، اما برخی از خواص ساده اندیش به بهانه فوت یک خانم، توپ را در دروازه خودی شلیک کنند.
حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با تاکید بر اینکه اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی به جایی رسیده است که با امثال این ترقه بازی ها تسلسلی در آن ایجاد نمی شود، ابراز کرد: وقتی که آمریکا و نظام سلطه دست در دست هم دادند که حکومت قانونی بشار اسد را تغییر دهند، رهبر عزیز انقلاب، فرمودند بشار اسد باید بماند و آخر کار هم بشار اسد ماند و تمام سلاح‌های آنها در برابر اراده رهبر ما کارایی خود را از دست داد.
وی در پایان با تبریک هفته فراجا خدمت حافظان امنیت خاطرنشان کرد: مردم پشتیبان و حامی پلیس هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار