تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی گفت: اولین نقشی که به وسیله مغناطیس اربعین تمام جریان سازی های رسانه‌ای دشمن در جنگ ادراکی شناختی را باطل میکند، ایجاد باور قوی در مردم، تحت عنوان حرکتهای خدامحورانه و آخرالزمانی است.
کد خبر: ۹۴۶۱۱۳۸
|
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،"حامد شیرخدا "، تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت :اولین نقشی که به وسیله مغناطیس اربعین تمام جریان سازی های رسانه‌ای دشمن در جنگ ادراکی شناختی را باطل میکند، ایجاد باور قوی در مردم، تحت عنوان حرکتهای خدامحورانه و آخرالزمانی است. بیش از دویست سال است که خواسته دشمن بر انسان محوری و حذف خدا و روح معنویت در زندگی بشر است اما کنگره عظیم انسانی اربعین باعث شده است که علی رغم تمام تبلیغات دشمن،جریانی که حول محور معنویت با رویکرد آخرالزمانی بدون هیچ گونه هزینه تبلیغاتی خاص یا وابستگی به بنگاه های عظیم رسانه دنیا شکل گرفته است که به قول حضرت امام رحمت الله اینطور حرکتهای مردمی که همگی آنها یک هدف و یک حرف مشترک را دنبال می کنند کار خداست.(یریدون لیطفئوا نورالله بأفواههم والله متم نوره و لو کره الکافرون) 

وی افزود : دومین کار کرد بزرگ و غیرقابل انکار اربعین در روزگاری که دشمن غدار با شایعه سازی و شبهه افکنی دنبال ریزش در جبهه آخرالزمانی قیام حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف است کادرسازی برای آن امام همام و انقلاب ایشان است و بر هیچ کس پوشیده نیست جز اربعین هیچ جریانی یارای مقابله با پروپاگاندای عظیم و همه جانبه دشمن را ندارد.

وی ادامه داد :موضوع آخر علی رغم داشتن هزاران نعمت و کارکرد مهم که می شود برای اربعین برشمرد در جنگ شناختی و ادراکی دشمن دنبال ایجاد جنگ مذهبی ساختگی آنچه که ۴۰۰ سال پیش بین ارتودوکس و کاتولیک به راه انداخت تا پس از سی سال جنگ مردم کلاً از دین بری و بیزار شوند، بین شیعه و سنی بود و حتی بین سایر ادیان که با شرکت مذاهب سلیقه ها و گفتمان های مختلف و ادیان مختلف این نقشه شوم و خطرناک دشمن را نقش بر آب کرد.

تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی تاکید کرد : در این بین وظیفه ما ایجاد بسترهای لازم و تولید فکر ، گفتمان و داشتن تئوری و روش صحیح که منتج به عملکردی قابل ارزیابی در جهت نیل به هدف اصلی که زمینه سازی ایجاد جبهه جهانی حضرت مهدی عجل الله و بستر سازی برای حکومت ایشان باشد اقدام کنیم. زیرا وقتی خداوند همه را به یک سمت و یک هدف رهنمون می کند و در این کار تداوم وجود دارد حتماً نتیجه را هم می خواهد به ما بچشاند.

 وی درپایان گفت : انشالله نتیجه این حرکت تشکیل جبهه جهانی ظهور و برپایی حکومت حضرت قائم(عج)  می باشد(و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین) 

ارسال نظرات