حجت الاسلام مهدی شجاعی در خطبه های نماز جمعه شهرستان زرند گفت : دوران غیبت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به دلیل امتحانات الهی و اثبات مؤمنان واقعی و وجود فتنه های بسیار به عصر فتنه مشهور شده است.
کد خبر: ۹۴۶۱۱۵۱
|
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان :حجت الاسلام مهدی شجاعی، امام جمعه شهرستان زرند، امروز، ۱۵ مهرماه در خطبه های نماز جمعه شهرستان با اشاره به سالروز آغاز امامت امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ، گفت: دوران امامت امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)  و عصر غیبت یک فصل جدید در تاریخ شیعه است زیرا پس از دوران طولانی ظهور انبیا و اولیا الهی در بین مردم و ارتباط مستقیم آن ها با جامعه بشریت، این ارتباط مستقیم و بدون واسطه تمام می شود.

وی دوران غیبت را عصر امتحان مؤمنان برای اثبات ولایت مداری آن ها دانست و افزود: دوران غیبت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به دلیل امتحانات الهی و اثبات مؤمنان واقعی و وجود فتنه های بسیار به عصر فتنه مشهور شده است.

امام جمعه زرند با اشاره به روایتی از نبی اکرم (صل الله علیه وآله وسلم ) ، افزود: یکی از شاخص های فتنه های اخیر کشور ما نیز، که با درایت مسئولان امر کشور و بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) رو به پایان است، حضور بی بصیرت و مغرضانه گروهی در میدان فتنه در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی به اسم دفاع از حقوق زنان است.

وی در ادامه با اشاره به حجاب بانوان محجبه افزود: امروز بانوان محجبه کشور در بیشتر مسائل مختلف دانشگاهی، فرهنگی، ورزشی و… حضور فعال و پررنگی دارند. امروز بالاترین رتبه های ورزشی متعلق به بانوان محجبه کشورمان است. با این توصیف آیا نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل بانوان ایستاده است؟

حجت الاسلام شجاعی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، به هفته وحدت اشاره کرد و گفت: هفته وحدت آغازگر وحدت شیعه و سنی است. از آرزوهای ما وحدت و یکپارچگی اهل تشیع و تسنن است که با وحدت و اقتدار خود در برابر استکبار و دشمنی ایستادگی کنند.

 

ارسال نظرات