امروز روز تواصی است!

عملیات فتنه تمام شده اما #جو_روانی فتنه باقیست./ باطل السحر عملیات روانی دشمن در منطق قرآن " ترابط " و " تواصی " در جبهه حق است.
کد خبر: ۹۴۶۱۳۳۲
|
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ هر #فتنه ای به طور معمول سه مرحله اساسی دارد "مرحله مقبولیت سنجی بهانه فتنه" ، "مرحله عملیات" و "مرحله تحلیل دستاورد" که شاید به دلایلی مهمترین مرحله همین مرحله سوم است.

 در دوران #پسا_فتنه مرحله سوم لزوما از دل بررسی حقایق میدانی بیرون نمی‌آید و گاهی دستاورد، #جو_روانی ست که تحلیل‌ها، فکت‌های رسانه‌ای و رفتارهای لحظه‌ای ايجاد می‌کند.

 واقعیت میدان فتنه اخیر، حضور پیاده‌نظام #منافقین و گروهک‌هاست با حداقلی‌ترین همراهی #مردم و در طرف مقابل حضور سیل مومنین و معتقدین به انقلاب اسلامی عزیز.

 در بین سی درصد جمعیت #روستا یی کشور و نزدیک به 500 #شهرستان و بسیاری از مراکز استان‌ می‌توان صحنه را همین گونه تحلیل کرد. اما در چند #مرکز_استان و چند شهرستان خاص و مهمتر از همه #پایتخت موضوع باید به گونه‌ی دیگری تحلیل شود.

 عملیات فتنه تمام شده اما #جو_روانی فتنه باقیست تا دستاورد جدی فتنه‌گران باشد. دشمن که میدان را از دست رفته دیده است در این چند نقطه از کشور همه‌ی تلاشش را بر #انزوا ی جبهه‌ی مومنین انقلابی و بر بالا بردن هزینه #دفاع_از_ارزش‌ها گذاشته است.

تا آنجا که افراد معتقد و بانوان محجبه با حضور در دانشگاه و مراکز خرید و حتی بعضی از وسایل حمل و نقل عمومی #ناسزا و #طعنه می‌شنوند.

 بچه‌های مسلمان را بخاطر #اعتقادات شان از گروهای درسی و فعالیت‌های روزمره‌ی گروهی کنار می‌گذارند. در جمع‌های مختلف برچسب‌های خود فروخته و ضد مردم برایشان آماده شده است.  از گروه‌های مجازی مختلف اخراج‌شان می‌کنند یا آنها را طرف صحبت نمی‌کنند. حتی بچه‌های #مدرسه را جو می‌دهند و مقابل هم می‌گذارند تا نسل جدید انقلاب را #بایکوت کنند.

 همه اینها بخاطر این است که بچه‌های انقلاب جرات دفاع از ارزش‌ها را نداشته باشند و جو روانی آنها را به انزوا بکشاند تا از ترس رسوایی همرنگ جماعت شوند یا لااقل در اعتقادشان #شک کنند و در نهایت شکست خورده‌های میدان، پیروز فضای روانی پسا فتنه باشند.

 باطل السحر این عملیات روانی دشمن - که تازگی ندارد و در تاریخ اسلام و تاریخ معاصر بارها تکرار شده است- در منطق قرآن " #ترابط " و " #تواصی " در جبهه حق است.

امروز زمانه به کنج خانه خزیدن و کلیپ دیدن و خبر خواندن و تحلیل کردن نیست. پیروزهای میدان فتنه این روزها تا می‌توانید با هم تماس بگیرید و پیام بدهید و قلم بزنید و ابعاد این پیروزی و قدرت انقلاب را هنرمندانه #روایت کنید.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات