خبرهای داغ:
امام جمعه دمق:

جوانی که قدرت تفکر و استنباط پیدا کند راه را گم نمی‌کند

همدان-امام جمعه دمق گفت: باید متربیان حلقات صالحین طوری تربیت شوند که بتوانند مسائل روز را درست استنباط کنند، اگر جوان ما قدرت تفکر و قدرت استنباط پیدا کرد، در چنین مسائلی دیگر راه را گم نخواهد کرد.
کد خبر: ۹۴۶۱۳۴۲
|
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌‌الاسلام میرزایی در مجمع مربیان حوزه مقاومت بسیج امام حسن(ع) دمق اظهار کرد: امروز ما شاهد تقابل دو جنگ ترکیبی هستیم، یکی جنگ ترکیبی از ناحیه دشمن شامل تحریم، تحریف، تزوير، دروغ پردازی، سیاه‌نمایی و در مقابل پاسخ به موقع و یک پاسخ ترکیبی از طرف جمهوری اسلامی که می‌داند در مقابل تهاجم دشمن چطوری عمل کند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: در قضایای اخیر یک عده جوان و نوجوان از روی هیجانات وارد میدان شدند که تعدادی جمعیت خاکستری هستند که جذب این سلیقه سیاسی یا این ضد انقلاب‌ها شده‌اند.

امام جمعه دمق عنوان کرد: در بحث حلقات صالحین و کار تربیتی  کار ما باید جذب این جوانان به سمت انقلاب و جامعه انقلابی باشد.

وی تصریح کرد: یک موضوعی که بسیار حائز اهمیت بوده این است که با برخی از خواص بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری شروع به موضع‌گیری کردند که این امر شایسته نیست، به تعبیر شهید نواب صفوی سرباز باید جلوتر از فرمانده‌اش حرکت کند، فرمانده راه را مشخص می‌کند و سرباز حرکت می‌کند.

میرزایی افزود: اگر می‌خواهیم مدیران قوی و انقلابی داشته باشیم باید متربیانی که در حلقات صالحین هستند طوری تربیت شوند که بتوانند مسائل روز را با استفاده از تاریخ، قرآن، روایات و سیره اهل بیت(ع) درست استنباط کنند، اگر جوان ما قدرت تفکر و قدرت استنباط پیدا کرد، در چنین مسائلی دیگر راه را گم نخواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار