خبرهای داغ:

واقعیت های جنگ و دفاع مقدس باید گفته شود

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: بیان واقعیت های جنگ و دفاع مقدس توسط رزمندگان، از تحریف واقعیت توسط بدخواهان جلوگیری خواهد کرد.
کد خبر: ۹۴۶۱۳۵۷
|
۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در راستای دیدارهای هفتگی سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه همراه با حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان سرخه با رزمندگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت؛ در این هفته با علی اکبر معینیان و جابر حیدریان در روستا لاسجرد در سرخه دیدار و گفتگو کردند.

سرهنگ ادهم در دیدار با رزمندگان، ایثارگران و جانبازان روستای لاسجرد، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رزمندگان و ایثارگران به جهت حضور در جبهه های حق علیه باطل و دفاع از انقلاب و جمهوری اسلامی، به مطالبه رهبر معظم انقلاب در مراسم تجلیل از رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس در ۳۰ شهریور سال جاری جهت بیان خاطرات و تبیین مسائل دفاع مقدس، بیان واقعیت های جنگ و دفاع مقدس توسط رزمندگان از تحریف واقعیت توسط بدخواهان جلوگیری خواهد کرد، اشاره داشت.

او افزود: هشت سال ایستاگی و فداکاری رزمندگان و خانواده آنان، درسی برای زیاده خواهان و متجاوزان بود تا بدانند ملت ایران همواره با سلاح ایمان دشمنان نظام را در هر سطحی از قدرت شکست خواهد داد.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه تصریح کرد: رزمندگان و ایثارگران همچنان باید با شور و انگیزه دوران هشت سال دفاع مقدس در همه میدان ها حضور پر رنگ داشته باشند و تجربیات خود را به نسل های جدید منتقل کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار