مدیر کل بنیاد شهید استان بوشهر

جامعه بدون امر به معروف دچار اختلال می‌شود

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در نشست تعامل، تفاهم و هم‌اندیشی با اعضای نهاد مجمع امر به معروف و نهی از منکر این استان گفت: جامعه بدون امر به معروف و نهی از منکر دچار اختلال می‌شود.
کد خبر: ۹۴۶۱۳۷۷
|
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰

به گزارش خرگزاری بسیج از بوشهر، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در نشست تعامل، تفاهم و هم‌اندیشی با نهاد مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر ایثارگران را گزینه بسیار خوبی جهت امر به معروف و نهی از منکر جامعه شمرد و اذعان کرد: شایسته است ایثارگران به دلیل قرار داشتن در دوران مقدس و درک بهتر آن‌ها از انقلاب و نظام اسلامی ایران جامعه را با تفکرات دینی و انقلابی ارزشمند خود امر به معروف و نهی از منکر کنند.

جامعه بدون امر به معروف دچار اختلال می‌شود

نعمت اله غلامپور اضافه کرد: شایسته است کسانی که تخصص لازم را برای امر به معروف و نهی را برای هدایت جامعه دارند وارد میدان شده و با امر به معروف و نهی از منکر جامعه را از پرتگاه دور کرده و به سوی سعادت هدایت کنند.
وی شناسایی و آموزش ایثارگران را جهت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را نتیجه بخش و مهم دانست و افزود: شایسته است مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر برای آموزش ایثارگران این استان جهت امر به معروف و نهی از منکر جامعه اقداماتی را انجام دهد.
غلامپور اضافه کرد: جامعه ایثارگران استان بوشهر می‌تواند به دلیل دارا بودن ارزش‌های انقلاب اسلامی جهت امر به معروف و نهی از منکر با نهاد مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر همکاری کنند تا در جامعه به نتیجه مطلوبی برسیم.
مسئول نهاد مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر فعالیت‌های این نهاد را حافظ نظام اسلامی ایران دانست و گفت: فعالیت‌هایی که نهاد مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر جهت حفظ نظام اسلامی ایران انجام می‌دهد وابسته به نیرو‌های لایق خود است که برخاسته از روحیه جهادی و انقلابی آن‌ها می‌باشد.

جامعه بدون امر به معروف دچار اختلال می‌شود

خضر فقیه افزود: نهاد مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر دارای ۸۰۰۰ نیروی فعال می‌باشد که متأسفانه هیچ مسئولی در استان بوشهر از این نیرو‌های انقلابی و جهادی جهت پیشرفت در نظام اسلامی ایران استفاده نمی‌کند.

وی با اشاره به تشکیل پویش خبری به نام مسئولین با مردم گفت: نهاد مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر در این پویش با دعوت یکی از نمایندگان مردم استان بوشهر در صدا و سیما این استان در مورد عملکرد‌های این نماینده از آن‌ها سوالاتی برای شاف‌سازی عملکرد آن نماینده پرسیده می‌شود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار