فرمانده انتظامی ساوجبلاغ:

خانواده های شهدا، نماد قدرت و عظمت نظام هستند

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ گفت: خانواده های شهدا از پایه های مهم انقلاب اسلامی و نماد قدرت و عظمت این نظام و کشور هستند.
کد خبر: ۹۴۶۱۴۲۹
|
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی ساوجبلاغ در دیدار با خانواده شهید مرتضی فلاح پور که به مناسبت هفته فراجا صورت گرفت، گفت: خانواده های معظم شهدا، نويد بخش آرامش خاطری هستند كه امروز ما در جامعه آن را احساس می كنيم و از آن بهره می بريم.

خانواده های شهدا، نماد قدرت و عظمت نظام هستند

وی مطرح کرد: خانواده های شهدا، قوت قلبی برای دل های مردم ايران اسلامی هستند و با نگاه، رفتار و گفتار خود جلوه ای از نور شهدا را به مرحله ظهور می رسانند و حقيقت ايمان و تقوا را نشان می دهند.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ با اشاره به اینکه خانواده های شهدا از پایه های مهم انقلاب اسلامی هستند، اظهار کرد: این انقلاب را شهدا و خانواده های آن ها برپا کردند؛ آن ها نماد قدرت و عظمت نظام ایران اسلامی هستند.

سرهنگ فرج الله اسداللهی، فرمانده انتظامی نظرآباد نیز در دیدار با خانواده شهید غلامحسن اصل دهقان، خانواده های شهدا را زینت بخش این شهر و مایه افتخار ملت ایران دانست و افزود: ايثارگری شهدا در راه اعتلاي كشور و برقراری نظم و امنيت بوده است.

وی بیان کرد: اكنون وظيفه همگان است كه از دستاوردهای ارزشمند شهدا پاسداری کنند. استقلال و آزادی ما نتيجه پايمردی و جانفشانی های شهدای سرافراز بوده و اين يک اعتقاد قلبی و نشأت گرفته از باور دينی ماست.

فرمانده انتظامی نظرآباد با تأکید بر ضرورت زنده نگه داشتن نام شهدا و توجه به تمام ارزش های والای انسانی خاطرنشان کرد: ياد و خاطره شهدای گرانقدر، تابلويی ارزشمند از توانمندی های ايران اسلامی در مقابل دسيسه های دشمنان است.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار